  • 1. Data: 2004-12-14 20:27:33
    Temat: Karta mobilizacyjna.
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Witajcie!
    Czy, jeżeli nie zgłoszę się po odbiór takiej karty do WKU - wezwania są
    przysyłane listami zwykłymi - to czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?
    Np. grzywna czy areszt? Otrzymałem kilka dni temu drugie wezwanie -
    podkreślam - listem zwykłym...

    Pozdrawiam.

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 2. Data: 2004-12-14 20:30:29
    Temat: Re: Karta mobilizacyjna.
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > przysyłane listami zwykłymi - to czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?
    > Np. grzywna czy areszt? Otrzymałem kilka dni temu drugie wezwanie -

    Mobilizacja??
    Wojna jakaś?
    Bożesztymój...
    A mama mówiła, żebym oglądał telewizję...
    To może uciekamy do domu...
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-14 20:34:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > przysyłane listami zwykłymi - to czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?
    > Np. grzywna czy areszt? Otrzymałem kilka dni temu drugie wezwanie -

    Pewnie ktoś sobie jaja robi, bo korespondencja z WKU to poleconymi
    przychodzi - lub w postaci tz. umyślnych posłańców :)

  • 4. Data: 2004-12-15 06:59:53
    Od: "ToOl" <s...@n...spam>

[...]

    Taka karta to zwykła formalność, świstek na którym jest napisane gdzie masz
    sięstawić i ile czasu masz na stawienie się w przypadku ogłoszenia w
    środkach masowego przekazu powszechnej mobilizacji.

    Na przykład moje WKU musi wykazywać jakiś ruch w interesie i co jakiś czas
    wzywają mnie po odbor/wymiane/odebranie karty mobilizacyjnej zwykle
    zalatwiam to telefonicznie.

    Wiec zadzwoń do nich i zapytaj co i jak.

    Tomek