  • 1. Data: 2004-12-14 21:58:33
    Temat: Dofinansowanie do okularów
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Ile przeciętnie (kwota) pracodawcy dofinansowują okulary korekcyjne?
    Wiem, ze to zależy od pracodawcy, ale ceny u optyka dziś mnie załamały.
    Może napiszecie, ile dopłacają u was.

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2004-12-15 07:00:55
    Temat: Re: Dofinansowanie do okularów
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Ile przeciętnie (kwota) pracodawcy dofinansowują okulary korekcyjne?
    > Wiem, ze to zależy od pracodawcy, ale ceny u optyka dziś mnie załamały.
    > Może napiszecie, ile dopłacają u was.

    U mnie kilka lat temu było to 300 zł. Ale faktycznie, to zależy od
    pracodawcy.
    Pozdrawiam,
    Alicja

  • 3. Data: 2004-12-15 08:55:00
    Od: "Daniel" <x...@d...pl>

    > U mnie kilka lat temu było to 300 zł. Ale faktycznie, to zależy od
    > pracodawcy.
    > Pozdrawiam,
    > Alicja
    No faktycznie, zalezy od pracodawcy, u mnie jet 50 zl:)))))))
    ("...co ja sobie za to kupie? Waciki?")
    pozdr.

  • 4. Data: 2004-12-15 19:20:13
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>