  • 21. Data: 2005-02-15 21:57:44
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    kam wrote:
    > I co z tego?

    Nie bardzo rozumiem do której części się odnosisz, ale jeśli chodzi ci o
    imiona rodziców to dużo z tego, bo skoro są wymagane na blankiecie, to
    nie dla bajeru.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 22. Data: 2005-02-15 22:00:06
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zmieniło się o tyle, ze z tego co się orientuję, to są różni właściciele
    > pociągów. W wypadku Trójmiasta, to masz tam SKM, Przewozy Regionalne i
    > Intercity bodajże. Dawniej na PKP był jeden bilet. Teraz są różne. Ale na
    > ile zmieniło to przepisy w tej materii, to nie wiem.

    No właśnie, później poszukam jeszcze w Lexie, jak będę miał dostęp, ale
    pewnie jest tak jak piszesz. Co do SKM to muszę przyznać, że bardzo dużo
    się zmieniło, od czasu oddzielenia od PKP PR, in plus oczywiście. Do
    tego stopnia, że gdy ostatnio pojawił się w PKP pomysł, żeby znów te
    spółki połączyć to kolejarze z SKM *strajkowali* przeciwko temu... Chyba
    nie muszę nic dodawać ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 23. Data: 2005-02-15 22:02:12
    Od: "xxx" <t...@p...onet.pl>

    to z tego ze jak nie podpisal to tak jakby go tam nie bylo. Kanar niepowinien
    go zostawic tylko wezwac policję, nie zrobil tego to znaczy ze byl lewy
    kanar :)
    Jesli nie podpiszesz to dokument jest nie wazny.

  • 24. Data: 2005-02-15 22:07:28
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zupełnie potrzebnie postrzegasz mnie jako przeciwnika. Jeśli o mnie chodzi,
    > to oby Ci się udało odwołanie.

    To nie chodzi o ciebie, po prostu jak sobie przypominam tą historię to
    mnie szlag trafia, że w takim kraju żyjemy...

    > Co do samego braku opisu na pociągu, to na
    > wagonach powinny być tablice. Dawniej bywały.

    Tablica była z trasą "Wrocław ... Gdynia", dlatego podejrzewałem, że
    może to być pośpieszny i powiedziałem o tym kanarowi, ale normalnego
    oznaczenia nigdzie nie było. Dodam, że przy wsiadaniu cały czas
    myślałem, żeby nie pomylić jednej spółki PKP z drugą, bo było o tym u
    nas dość głośno przy wydzielaniu SKM, ale stare dobre koleje potrafią
    jednak zaskoczyć człowieka.

    > Już kilka lat nie jeżdżę
    > pociągami, więc się nie upieram, czy obecnie są. Jest faktycznie mogło dojść
    > do pomyłki pociągu, który o czasie odjeżdżał w tym samym kierunku i z tego
    > samego peronu, to wydaje mi się, że trzymał bym się tej linii obrony.

    Z tego co się dowiedziałem, to nasz pociąg musiał przepuścić ten
    pośpieszny, który był opóźniony, i tym samym sam stał się jeszcze
    bardziej opóźniony. A jeżeli chodzi o perony to na stacji
    Gdańsk-Wrzeszcz jest tylko jeden dalekobieżny, więc o pomyłce nie mogło
    być mowy.

    > Jechaliście nim przekonani, ze to ten osobowy i dla tego nikt nie chodził za
    > konduktorem, by czynić dopłaty. To ma sens.

    Osobiście wolałbym przedstawić w sądzie prawdę, myślę że powinno to
    wystarczyć, jeśli nie to lepiej się stąd wynosić, bo normalnie żyć się w
    takim państwie nie da.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 25. Data: 2005-02-15 22:12:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    xxx napisał(a):
> [...]
    > kanar :)
    > Jesli nie podpiszesz to dokument jest nie wazny.

    bzdura
    zresztą co miałaby oznaczać tu nieważność?

    KG

  • 26. Data: 2005-02-15 22:13:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    <buraxta> napisał(a):
    > Nie bardzo rozumiem do której części się odnosisz, ale jeśli chodzi ci o
    > imiona rodziców to dużo z tego, bo skoro są wymagane na blankiecie, to
    > nie dla bajeru.

    Mogą służyć jako dodatkowy element identyfikujący osobę. Ale bez nich
    też nie będzie przecież problemów...

    KG

  • 27. Data: 2005-02-15 23:14:14
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    kam wrote:
    > Mogą służyć jako dodatkowy element identyfikujący osobę. Ale bez nich
    > też nie będzie przecież problemów...

    Z czym nie będzie problemów? Znam imiona, nazwiska i adresy dużej ilości
    osób, więc gdybym był kanarem i sobie je powpisywał na blankiety to
    musieliby zapłacić, a ja dostałbym prowizję? :) Fakt, że imiona rodziców
    mogę też znać, ale nieco utrudnia to już takie oszustwo, bo np. kanar
    sprawdzając twoją legitymację studencką może sobie blankiet wypełnić,
    ale bez dowodu osobistego imion rodziców nie pozna.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 28. Data: 2005-02-16 03:06:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    <buraxta> wrote:

    > Z czym nie będzie problemów? Znam imiona, nazwiska i adresy dużej ilości
    > osób, więc gdybym był kanarem i sobie je powpisywał na blankiety to
    > musieliby zapłacić, a ja dostałbym prowizję? :) Fakt, że imiona rodziców

    Zdaje się w archiwum znajdziesz skargi na takie wypadki.

  • 29. Data: 2005-02-16 05:17:46
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    <buraxta> napisał(a):
    > Z czym nie będzie problemów?

    Z identyfikacją.
    Choćby dlatego że oprócz imienia i nazwiska legitymacja ma numer,
    wystawcę itd.

    KG

  • 30. Data: 2005-02-16 11:56:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <buraxta> napisał(a) wyraźnie:

    > Bez słowa wyjaśnienia wręczyli nam "wezwanie do zapłaty" na 3 zł dopłaty

    Kontrolerzy mają uprawnienia dow wystawiania takich rzeczy. Mandat to
    pojęcie niedokładne, trochę nieodpowiednie, ale i tak wiadomo, że chodzi o
    "wezwanie do zapł"