  • 91. Data: 2005-02-17 20:27:56
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Nie no teraz to leżę ze śmiechu - nie wiem jakiego były koloru, nie ma
    > to i tak żadnego znaczenia.

    No widzisz jak Ty nic a nic nie kumasz...więc wyobraź sobie że ma kolosalne.

    > Możesz wskazać, w którym miejscu? Od początku wydawało mi się, że
    > stwierdziłem coś zupełnie odwrotnego.

    Pewnie że mogę, choć wybacz, że nie będę cytował.
    Otóż stwierdziłeś, że wagony oznaczone były tablicami z przebiegiem trasy
    tego pociągu.

    pdr
    Olo

  • 92. Data: 2005-02-17 20:33:13
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Stąd, że odjechał na moich oczach.

    Nie no Ty chyba coś wąchałeś... Chcesz powiedzieć że miałeś zamiar jechać
    pociągiem osobowym ze stacji Gdańsk Wrzeszcz na przesiadkę do stacji Gdańsk
    Wrzeszcz, czy też że stacja do której zmierzałeś była w zasięgu Twojego
    wzroku? W jednym i w drugim przypadku tymbardziej nie zachodzą okoliczności
    opisane we wzmiankowanym artykule.

    pdr
    Olo

  • 93. Data: 2005-02-17 20:35:19
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Mogłem się zapytać, ale uznałem, że dopłacę ewentualnie do biletu, więc
    > nie było takiej potrzeby.

    Dlaczego więc nie dopłaciłeś?

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2005-02-17 20:37:14
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Żeby lepiej zilustrować te wydarzenia dodam, że na stacji Gdańsk-Oliwa
    > mieliśmy już w ręku wypełnione druczki. Pociąg ten (P 65201 Wrocław -
    > Gdynia) pokonuje tą trasę w 4 minuty. Na druczku jest wpisane, że
    > wezwanie wystawiono przed stacją Sopot - ten sam pociąg dojeżdza do
    > stacji Sopot w 9 minut - tzn. mogę udowodnić, że blankiet został
    > wypełniony i wręczony w mniej niż 9 minut od odjazdu ze stacji
    > Gdańsk-Wrzeszcz. Faktycznie było to około 4 minut, ale niestety nie
    > potrafię tego udokumentować.

    Nie potrafisz udokumentować >> nie potrafisz udowodnić. Poraz kolejny sam
    sobie przeczysz.

    pdr
    Olo

  • 95. Data: 2005-02-17 20:42:11
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Zrozum, że nie wiedziałem jakiej relacji był mój pociąg osobowy,

    Zanim wjedzie na stację spiker głosi: pociąg osobowy z A do B wjedzie na to
    przy peronie X...

    > Wątpliwości nabrałem dopiero
    > kiedy zauważyłem tabliczkę na pociągu z jego trasą, i to nie przez to,
    > że była oznaczona, tylko z tego względu, że zacząłem się zastanawiać czy
    > możliwe jest kursowanie na trasie Gdynia - Wrocław pociągów osobowych.
    > Na sprawdzanie było już za późno, bo pociąg stał przede mną i musiałem
    > wsiąść, więc stwierdziłem, że najwyżej dopłacę różnicę, jeśli okazałoby
    > się, że jest to pośpieszny.

    Zatem poraz enty - skoro tak stwierdziłeś to należało pójść o krok dalej i
    dokonać tej dopłaty.

    > Jak widać, nie chciałem robić nikomu pod
    > górkę, tylko normalnie skorzystać z usług PKP, dopłacając do biletu,
    > pomimo, że zgodnie z prawem nie musiałem tego robić.

    Niesłychanie wprost bredzisz.

    pdr
    Olo

  • 96. Data: 2005-02-17 20:43:57
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Powiem szczerze, że nie miałem nigdy potrzeby korzystać z rozkładu jazdy
    > na stacji, ale nie zmienia to faktu, że sam pociąg nie był oznaczony.

    Kurwa mać weźcie tego oszołoma bo mnie zczyści...
    Dopiero mowileś ze był.

    pdr
    Olo

  • 97. Data: 2005-02-17 20:48:49
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Olo, byłeś w wojsku ?
    > Ile czasu dali ci na nauczenie się numeru karabinu ? ;)

    Nie, nie byłem.

    > Co za problem zapisać sobie po odejściu...

    Wierz mi - jest ogromnym problemem kontynuować kontrolę danego przedziału i
    jednocześnie mieć w pamięci numer, wszakże nieco bardziej skomplikowany niż
    powiedzmy "17".

    > Ja *wiem* iż powszechnie (zdaje się sądów nie wyłączając) uważa się
    > podanie takich "danych identyfikacyjnych" za dowód rozpoznania
    > osoby. Co nie zmienia postaci rzeczy iż moim zdaniem to jest kpina.

    Jak zatem proponowałbyś rozstrzygać takie sytuacje?

    pdr
    Olo

  • 98. Data: 2005-02-17 20:51:37
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Kurwa mać weźcie tego oszołoma bo mnie zczyści...
    > Dopiero mowileś ze był.

    Zacytuj mnie w takim razie "oszołomie".

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 99. Data: 2005-02-17 20:52:16
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Nie potrafisz udokumentować >> nie potrafisz udowodnić. Poraz kolejny sam
    > sobie przeczysz.

    Czy ty jesteś człowieku przygłupi? Przeczytaj co napisałem.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 100. Data: 2005-02-17 20:53:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie masz nic więcej mądrego do dodania to chyba zostaje mi
    > podziękować Tobie za dyskusję.

    Misiu pierzasty. Jestes typowym przykladem polskiego pieniacza, który:

    - nie zna prawa
    - rżnie głupa
    - uwaza ze caly swiat do niego nalezy

    Dyskusja merytoryczna z toba jest bezcelowa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt