  • 11. Data: 2014-11-14 15:01:09
    Temat: Re: Mandat
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    Rzecz w tym, że nikomu nie powierzał.
    Jest trzech właścicieli, trzy komplety kluczyków.

  • 12. Data: 2014-11-14 20:58:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 15:01, KRZYZAK pisze:
    > Rzecz w tym, że nikomu nie powierzał.
    > Jest trzech właścicieli, trzy komplety kluczyków.

    Zatem niech tak odpowie. Najwyżej sąd go osądzi :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2014-11-14 21:53:21
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jakiś czas temu GITD obiecywała wdrożenie podglądu zdjęcia przez internet,

    Nie GITD a ówczesny minister Nowak. Jak skończył, wszyscy wiemy...

    t.j. w liście podawaliby kod otwierający dostęp do zdjęcia.
    > Czy coś w tym temacie wiadomo? Zrezygnowali, czy nie? Jeśli nie to jakie
    > terminy wskazali?

    Jak zwykle. Bliżej nieokreśloną przyszłość.

    Wiwo

  • 14. Data: 2014-11-14 23:41:05
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 13:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    > On Fri, 14 Nov 2014 01:06:24 +0100, "Moonski" <c...@i...nz>
    >>> Blackpool

    > Dokladnie.
    > Jak juz klamac, to wykazac sie inteligencja.

    Od Dyndy wymagasz inteligencji. Czapki z głów...

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2014-11-14 23:42:36
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 13:04, Moonski pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 13 Nov 2014 20:59:00 +0100
    > arek <a...@b...pl> wrote:
    >
    > zerknij tutaj http://3obieg.pl/mandaty/ a być może znajdziesz odpowiedź
    > na swój problem
    >

    > Oni dużo szumią, ale cały koncept polega na procesowaniu się ze
    > Strażami, czy innymi "organami".
    > Jak wedlug ich wzoru wysłałem list do SM, która skasowała mnie na 7
    > stówek, to nie zrobiło to na nich żadnego wrażenia.
    > I co, mam się procesować 700 km od domu?

    LOL. A na wymianę żarówek w salonie i szczepionke przeciwko grypie ponoć
    cię nie stać. Bohater...

    -
    Sonn

  • 16. Data: 2014-11-15 00:48:22
    Od: "Moonski" <c...@i...nz>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...

    > LOL. A na wymianę żarówek w salonie i szczepionke przeciwko grypie ponoć
    > cię nie stać. Bohater...

    Skoro zapłaciłem, za wymianę żarówki idioto 90 zł, to widocznie mnie stać.
    A ciebie stać, żeby rozdawać forsę za nic?
    Typowo nowobogackie i wieśniackie.

  • 17. Data: 2014-11-15 00:52:30
    Od: "Moonski" <c...@i...nz>

    > Po pierwsze takie dane są weryfikowane (są umowy międzynarodowe na to). Po
    > drugie, gdy namiar okazuje się trefny jest bardzo nieprzyjemna rozmowa o
    > konsekwencjach składania fałszywych danych. Po co Co to?

    Ale co ty opowiadasz... kto to weryfikuje? Ktoś był, wyprowadził się i tyle.
    Wolno?
    W Anglii jest obowiązek meldunkowy? Nie ma. Jak koniecznie chce, może dać
    adres z USA. Najlepiej z NYC, tam się wszystko miesza jak w kotle. Nikt się
    tym nie będzie zajmował.
    A może przyjechał do ciebie kolega z wakacji i podał ci taki adres, masz
    obowiązek to weryfikować?

    M.

  • 18. Data: 2014-11-15 09:52:51
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    No chyba innego wyjścia nie ma. Tylko konieczność oceny sądowej przy takich bzdetach
    pokazuje,że przepisy są złe.
    Skoro nie ma punktów karnych, to karą administracyjną powinien być po prostu
    obciążony właściciel samochodu.