  • 11. Data: 2004-06-26 20:53:29
    Temat: Re: Mam pytanie za 5 pkt.
    Od: "Polina" <p...@p...fm>

    > Użytkownik "Polina" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja bym złożył zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez pracowników
    > banku. Co do prokuratora, to sprawa i tak będzie sprawdzana w tej
    > sytuacji. To, że napisał, ze toczy się w sprawie, nie znaczy, że nie było
    > w fazie przeciwko. Czasem tak piszą, choć bank wówczas z reguły żąda
    > uszczegółowienia.
    >
    > Na pewno bank nie miał prawa podawać danych z innych kont bankowych i to
    > już z całą pewnością jest przestępstwo.

    Jestem na etapie zbierania informacji i dowodów.

    Poważnym problemem stał się wybór dobrego prawnika, w moim otoczeniu nie widzę
    osoby która chciałaby się zając tą sprawą ( rozmawiałam z kilkoma a jak
    dochodziło do przeciwstwaienia się prokuratorom i sądom to rezygnowali choć
    przyznawali, że mam racje).

    Czy rzeczywiście tak trudno o prawnika?

    Dziś mam dużo wątpliwości...
    Wątpliwa Polina z pozdr.

  • 12. Data: 2004-08-13 07:20:43
    Od: "Polina" <p...@p...fm>

    > Jestem na etapie zbierania informacji i dowodów.

    Chciałam wrócić do tej sprawy ponieważ mam już wystarczające i uzasadniające
    dowody przekroczenia uprawnień przez prokuratora.

    1. W dniu 10.07.02 prokurator wydał postanowienie skierowane do banku o
    zwolnienie z tajemnicy służbowej i odtajnienie kont Ireny P.i Karoliny B.
    podając uzasadnienie: &#8222; Sekcja Dochodzeniowo- Śledcza KPP pod nadzorem
    Prokuratury prowadzi dochodzenie w sprawie znecania się i przywłaszczenia
    mienia, w którym konieczne jest uzyskanie w/w dokumentów&#8221;Podpisano: Prokurator
    PR
    2. W tym samym dniu tj. 10.07.02 wydano następne postanowienie przez
    kom.policji gdzie czytamy: &#8222;komisarz KPP prowadząc dochodzenie w sprawie
    znęcania się nad Ireną P. i kradzieży mienia na jej szkodę.&#8221;

    Czyli w tym dniu Irena nie mogła być podejrzaną skoro była pokrzywdzoną!!!

    3. Odpowiedz z banku przyszła w dniu 11.10.02 z informacjami operacji
    na kontach Ireny P. oraz jej córki i matki.
    4. A w dniu 30.09.02 prokurator umorzył dochodzenie.

    Więc pytam: czy dane z banku były potrzebne prokuratorowi w w/w sprawie skoro
    dziesięc dni przed otrzymaniem informacji z banku umorzył dochodzenie?
    A jeśli umorzył przed pismem z banku, to dlaczego nie odwołał tego żądania? &#8211;
    przecież miał czas!!!

    Co może zrobić jednostka, która nie ma takich możliwości jak machina (nie)
    sprawiedliwości?

    Pozdrawiam Polina