  • 1. Data: 2004-06-23 13:18:37
    Temat: Pytanie ?
    Od: "torens" <t...@o...pl>

    Dostałem wezwanie na Policje i mam napisane art.288§144 lub 288§104 nie
    idzie sie rozczytać co to jest za przestępstwo ??
    Nic nie przeskrobałem i zastanawiam sie o co tu chodzi.
    Ps.
    Dzwoniłem na policje to rozmawiając z gościem który prowadzi te sprawę było
    słychać kobietę która krzyczała ze Ja oszukuje Policje ze mnie w Polsce nie
    ma i kilka wyrażeń raczej nie cenzuralnych.Chciałem uzyskać od prowadzącego
    sprawę info kto to powiedział to nie chciał mi udzielić takiej informacji.
    Właśnie wróciłem do Polski a wezwanie miałem na 16.VI.2004 i zastanawiam sie
    nad napisanie skargi na te osobę bo mnie wyzwala od .... .

  • 2. Data: 2004-06-23 13:23:19
    Temat: Re: Pytanie ?
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Dostałem wezwanie na Policje i mam napisane art.288§144 lub 288§104 nie
    > idzie sie rozczytać co to jest za przestępstwo ??

    Podejrzewam ze komus sie paluszek obsunal i chodzi o art. 288 par. 1 kk -
    uszkodzenie rzeczy.

    To ze Cie wezwali nie musi oznaczac ze cos zmalowales ich zdaniem. Mogli Cie
    wezwac w charakterze poszkodowanego / swiadka. Na wezwaniu powinno to byc
    okreslone.