  • 1. Data: 2005-11-21 15:38:02
    Temat: MSWia STUDIA RENTA itd
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Witam mam bardzo wazna sprawe i licze na szybkie konkretne odpowiedzi
    sensowne.
    A wiec.
    Ubiegam sie o rente w sierpniu zmarl mi ojciec, zaswiadczenie ze studiow
    zostalo wysalne
    dostalem wyrownanie we wrzesniu wlacznie z nim.
    sesje dziekan przedluzyl automatycznie do 30 pazdiernika wiec nic nie
    wysylalem do MSW..
    Sesje przedluzylem do 30 listopada a wiec wyslalem zaswiadczenie ze wciaz
    studiuje do MSW 15 listopada.
    Dzis dzwonie do babki a ona mi mowi ze za pazdziernik nie dostane wyrownania
    bo nie dalem im zaswiadczenia ze studiuje ?Wiec jakim prawem moge dostac za
    listopad skoro za pazdziernik nie dostane ?a na studia przeciez nie da sie
    zapisac w samym listopadzie cos nie tak ?Wg mnie powinienem dostac
    wyrownanie za pazdiernik tez.
    Nie wiem jak to rozegrac babka mowila ze wysle mi decyzje o przyznaniu renty
    od listopada, mowila ze moge sie odwolac i tak chyba zrobie
    bo jak moge nie dostac renty za pazdziernik skoro caly czas studiowalem i
    studiuje.

    druga sprawa, w pazdzierniku chodzilem do dziekanatu i do samego dziekana
    zeby m idali takowe zaswiadczenie a oni ze nie bo cos tam blabla, czy teraz
    moglbym ich ewentualnie zaskarzyc o jakas strate materialna albo zeby sami
    wyjasniali teraz sprawe z MSW bo to przez nich stracilem lub strace rente za
    pazdziernik ?

    Pozdrawiam czekam na szybkie odpowiedzi
    Z powazaniem Bartek