    From: CVC <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MONITORING w pracy a UE !!!
    Date: Tue, 11 Jul 2006 18:59:28 +0200

    Witam, mam pytanie moze ktos wie, moze ktos sie spotkal, a moze
    naprowadzi mnie na jakies przepisy. Otoz w pracy zalozono monitoring,
    dokladnie nademna znajduje sie kamera ktora, skierowana jest na mnie.
    Zaznaczam nie jest to kamera, która ma spelniac role wychwyt kradzieze
    choc po czesci moze i w jakims stopniu rowniez. Pracodawca zalozyl jedna
    za moje plecy 2ga za plecy kolegi.:) Dzis znajomy powiedzial mi ze jest
    to wbrew przepisom UE czy to prawda? Kameraa podobno moze sie znajdowac,
    ale nie moze sledzic ruchow pracownika, nie moze byc skierowana bezp na
    niego.. prosze o pomoc "_ pozdrawiam