  • 11. Data: 2004-08-19 06:09:22
    Temat: Re: Ludzie pomocy dzis policja do mnie wjechala!!!!!!
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    Użytkownik "HardwireD" <w...@f...spamerz.il> napisał w wiadomości
    news:cg0eid$j49$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > pochwal sie na czym tak wjebal i czy dostal areszt tymczasowy

    nalezal do jakiejs grupy warezcity gdzies sie tam wlamywali na servery itd,
    ale mam dola jak przeczytaja moje archiwum na gg tam jest kurwa wszystko no
    masakra

  • 12. Data: 2004-08-19 08:37:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    itd,
    > ale mam dola jak przeczytaja moje archiwum na gg tam jest kurwa wszystko

    ajajaj, teraz skoro nawet gupe do ktorej nalezal podales policja bedzie
    wiedziec ze warto te archiwum poczytac :
    bo oni tutaj tez przesiaduja :))

    P.

  • 13. Data: 2004-08-23 15:11:44
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > mam takie pytanie otoz dzis z rana o godz 6 wjechala do mnie policja z
    > gorzowa wielkopolskiego z przestesptwo gospodarcze ja nie mialem z tym nic
    > wpolnego ale moj brat nie ma beki aresztowali go,

    i wlasnie mowili o tym w tv? no ladnie ladnie :P
    pozdr.
    marcin

  • 14. Data: 2004-08-23 18:19:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > i wlasnie mowili o tym w tv? no ladnie ladnie :P
    > pozdr.
    > marcin

    aj przegapilem, a co mowili ? :)

    P.