    From: "miron elektron" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ludzie pomocy dzis policja do mnie wjechala!!!!!!
    Date: Wed, 18 Aug 2004 13:11:05 +0200

    Użytkownik "Drwal" <w...@o...tej> napisał w wiadomości
    news:cfvbtq$fik$2@opal.icpnet.pl...

    > Jesli masz zalozone haslo na profil w GG to teraz juz nie przeczytasz
    > archiwum w pliku archives.dat. A przynajmniej nie na lamersko ze
    > wrzucasz plik do notatnika i masz fajna lekture.

    no ja nie uzywalem gg tylko tlena ale huj bede sciemnial i mam na jego haslo
    ale mysle ze dla policyjnych ekspertow lub bniegluch tojest zaden problem je
    zlamac, nazwiska zadne nie padaja bede rznal glupa tylko to bylo kilkanascie
    rozmow na te tematy przez okolo 3 miechy, ja nic nie wiem nie pamietam to
    nie ja pisalem wiem jedno dysku jzu nie zobacze a szkoda bo mialem na nim
    wazne dane cwele jebane przejdzie dla panstwa moze nawet nie beda grzebac w
    moim profilu w winxp bo ja nie jestem podejrzany ale moj brat wjebal
    totalnie haker niedoszly