  • 1. Data: 2003-07-15 08:50:59
    Temat: Loteria Reader`s Digest - oszustwo ?
    Od: "Radek D" <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Przepraszam że trochę off-topic .
    Chodzi o to że moja babcia dostała list od Reader`s Digest że jest jedną z
    wylosowanych osób mogących brać udział w ich wielkiej loterii.
    Nie chcą aby nic płacić tylko by odesłać im zgłoszenie.
    Czy ta loteria to pic (podobno to już XVII edycja) ?
    Babcia nawet nie wie że istnieje taka gazeta.

    PS. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w nazwisku babci popełnili błąd.

  • 2. Data: 2003-07-15 09:19:20
    Temat: Re: Loteria Reader`s Digest - oszustwo ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to że moja babcia dostała list od Reader`s Digest że jest jedną z
    > wylosowanych osób mogących brać udział w ich wielkiej loterii.

    No i gdzie tu oszustwo? Moze wziac udzial w loterii ale nie musi. To po
    prostu akcja promocyjna RD bo o ile pamietam w poprzednich edycjach bylo
    tak, ze zeby wygrac jakies super nagrody nalezalo zaprenumerowac RD - bez
    prenumeraty mialo sie "szanse" na gorsze nagrody. Niech babcia wrzuci to do
    kosza i da sobie spokoj:-)) Ja przez chyba 3 lata dostawalam od nich
    powiadomienia z "gratuluje" :-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-07-15 09:37:46
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Radek D wrote:
> [...]
    > Czy ta loteria to pic (podobno to już XVII edycja) ?
    > Babcia nawet nie wie że istnieje taka gazeta.

    Loteria to nie pic. Tylko co z tego ? W totka babcia też może zagrać i wygrać
    duzo więcej ;-)
    Chodzi to to, że odsyłając zgłoszenie już wiedzą że babcia żyje i daje się
    nabrać na tę zabawę.
    Potem będzie regularnie dostawać różne oferty kupna gadżetów, książek, albumów
    itp (niektóre nawet warte uwagi). Dostanie pewnie nawet kluczyk do samochodu
    (taki wycięty z puszki blaszanej)
    Na końcu faktycznie jest loteria i ktoś wygrywa ;-)

    > PS. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w nazwisku babci popełnili błąd.
    Widzę, że jednach strach, że nagroda może przejść koło nosa ;-)

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

  • 4. Data: 2003-07-15 11:58:48
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > Babcia nawet nie wie że istnieje taka gazeta.
    >
    > PS. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w nazwisku babci popełnili błąd.

    Zacznij od tego, że wyślij im list z żadaniem zaprzestania przetwarzania
    danych osobowych.
    A to co dostałeś zużyj na podpałkę.