  • 1. Data: 2003-07-15 07:19:42
    Temat: firma, pracownik, zakupy
    Od: "Set" <d...@o...pl>

    czy prowadzac wlasna dzialalnosc gospodarcza i bedac na pelnym etacie
    zatrudnionym (konkretnie Samodziely Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej moze
    ma to jakies znaczenie?) moge byc dostawca jakis drobnych artykulow dla
    SPZOZu wystawiajac oczywiscie faktury Vat z dzialalnosci , czy jest to jakos
    ograniczone prawnie.?

  • 2. Data: 2003-07-15 11:28:04
    Temat: Re: firma, pracownik, zakupy
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Set wrote:

> [...]
    > dla SPZOZu wystawiajac oczywiscie faktury Vat z dzialalnosci , czy jest to
    no, formalnie nie ale zawsze może byc postawiony zarzut ze jest zlecenie
    pozyskane nie w sposób uczciwy. Zostaje jeszcze sprawa zakazu działania
    konkurencyjnego wynikające z umowy o pracę. Przepisy wew zakładu pracy moga
    wymagać zgody na prowadzenie przez pracownika firmy
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-07-15 13:47:05
    Od: "Set" <d...@o...pl>

> [...]
    moga
    > wymagać zgody na prowadzenie przez pracownika firmy

    ale z drugiej strony moge miec "udzial" w kilku innych firmach, ktore beda
    mogly te towary dostrczac, lub dac zlecenie kuplowi, ktory da odsyp od
    zlecenia itd (szerokie pole dla wszelkiego rodzaju kombinacji)
    czy nie lepiej uczciwie zgodnie z prawem i bez kombinacji ?
    Przeciez jesli ktos da lepsza cene to i tak zakład weźmie od Niego nie
    odemnie, a przy zakupach "z wolnej reki", tak to sie chyba nazywa, mozna
    zaliczyc 15 sklepow, a i tak nie trafic na tego najtanszego.
    Jest jeszcze inna kwestia, czasu realizacji, wiadomo jaka jest sytuacja
    szpitali (brak kasy) wiec nikt nie robi zapasow, trzeba szybko na wczoraj
    zalatwic cos malo chodliwego, w sklepach mowia , ze owszem ale za
    trzy,cztery dni bo musza zamowic, a po jedna sztuke to im sie nie bardzo
    oplaca jechac.
    Ja nie place za lokal, obsluge i co tam jeszcze, a przeleciec sie do
    hurtowni moge po pracy i na drugi dzien sprzet jest na miejscu (zaznaczam,
    ze jest to mala miescina) i jak zostanie te 20-30 zł na reku to juz sie
    oplaca, z cena tez nie podskocze bo przeciez juz zaopatrzenie zorientowalo
    sie po ile taki towar chodzi w sklepach.
    Wiec czy takie przepisy nie sa szkodliwe same w sobie dla zakladu?
    I pytanie ostatnie o ten zakaz konkurencji, bo nie rozumie jak sprzedaz np
    tonera do drukarki moze byc konkurenja dla dzialalnposci szpitala?, a np.
    prowadzenie prywatnego gabinetu przez lakarza nie ?

    w kazdym razie dzieki za info