  • 1. Data: 2002-05-28 23:16:50
    Temat: Listy polecone
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Witam,

    Poniższy list wysłałem na pl.misc.telefonia apropos składania reklamacji.
    Dodam, że jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie w ciągu miesiąca,
    reklamacja w świetle prawa jest uznana. W zasadzie temat (1) dotyczy wielu
    dziedzin (2) może wydać się dość głupawy, ale moim zdaniem ciekawy

    uprzedzam że jestem po wielu godzinach wyczerpującej i ogłupiającej pracy.
    Proszę więc o wyrozumiałośc...

    Przypuścmy, że piszę reklamację. Operator ma miesiąc na odpowiedź. Wysłanie
    reklamacji z mojej strony może być potwierdzone przez dowód nadania, a nawet
    odbioru. A jeśli operator powie, że wysłałem pustą kopertę / wycinki z gazet
    / whatever? I odwrotnie - jesli faktycznie tak zrobię, a po miesiącu - "w
    związku z nierozpatrzeniem (...) <wiadomo>"

    pozdr.

    --

    ---
    http://pczern.prv.pl

  • 2. Data: 2002-05-29 05:34:51
    Temat: Re: Listy polecone
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >A jeśli operator powie, że wysłałem pustą kopertę / wycinki z gazet
    >/ whatever? I odwrotnie - jesli faktycznie tak zrobię, a po miesiącu - "w
    >związku z nierozpatrzeniem (...) <wiadomo>"

    Pocztex, servisco, szybkapaczka etc - wysylasz oryginal i kopie a
    odwoza podpisana kopie.
    Tylko kosztuje to kilkakrotnie drozej niz polecony ze zwrotka :)))
    Tak ok 40,- zl ;)

    januszek

  • 3. Data: 2002-05-29 11:29:55
    Od: <m...@p...com>

    > Dodam, że jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie w ciągu miesiąca,
    > reklamacja w świetle prawa jest uznana.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI
    z dnia 28 września 2001 r.
    w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych.
    Dz.U.2001.115.1230 nie uprawnia do takiego twierdzenia. Nie ma w nim takiego
    zapisu. Brak odpowiedzi w terminie 30 dni by mół być tożsamy z uznaniem
    reklamacji, jezeli taki zapis byłby w regulaminie śwaidczenia usług
    telekomunikacyjnych danego operatora.

    pzdr

    marek