  • 11. Data: 2003-12-04 10:14:52
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqm40g$2an$1@inews.gazeta.pl

    > Czekam na Wasze opinie, wskazówki.

    Jestes zakrecony jak sloik na zime. Idz sie leczyc.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-12-04 11:41:57
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    | a...@e...net news:bqm40g$2an$1@inews.gazeta.pl

    | Jestes zakrecony jak sloik na zime. Idz sie leczyc.

    mozesz mi wyjasnic czemu ciagle tak na goscia naskakujesz?

  • 13. Data: 2003-12-04 11:47:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@s...pl news:3fcf1d75@news.home.net.pl

    > mozesz mi wyjasnic czemu ciagle tak na goscia naskakujesz?

    Bardzo chetnie - http://www.raf256.com/arnold/

    W skrocie,
    * nachodzi mnie i moja rodzine
    * jak rowniez okolo 30 innych osob
    * ...ktorzy smieli mu pisac na NEWS ze glupoty pisze
    * obecnie ma zalozone z tej okazji kilka postepowan
    * ...oraz kilka o wyludzenie pieniedzy
    * "jego" dresy wybily szyby w aucie mojemu znajomemu
    * i nachodzily w domu jego dziewczyne
    * i mnie rowniez

    wystarczy? Tak, ciezko uwierzyc ze naprawde ktos robi takie "jaja", ale
    niestety buzdygan to nie mit tylko realne zagrozenie.
    Poczytaj w archiwum google (linki na w/w stronie).

    Jezeli to Cie nie przekonuje chetnie podam na priv sygnatury akt.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-12-04 12:48:17
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

> [...]
    | Poczytaj w archiwum google (linki na w/w stronie).
    |
    | Jezeli to Cie nie przekonuje chetnie podam na priv sygnatury akt.

    ok - wasza sprawa,
    tylko sie nie pozabijacie tutaj...
    ogolnie znam takie przypadki z ktorymi trzeba do sadu...
    mam nadzieje ze rychlo zakonczy sie to skakanie do gardel;-)
    temat w sam raz na grupe ;-)
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-12-04 12:51:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@s...pl news:3fcf2d07@news.home.net.pl

    > tylko sie nie pozabijacie tutaj...

    Dlaczego - ja wszystko drogš prawnš

    > ogolnie znam takie przypadki z ktorymi trzeba do sadu...

    Już jest w Prokuraturze jak pisałem (kilka osobnych spraw, ja jestem jednš
    z wielu osób "poszkodowanych")

    > mam nadzieje ze rychlo zakonczy sie to skakanie do gardel;-)

    Ja również

    > temat w sam raz na grupe ;-)

    No właœnie, jak się pytałem ostatnio to niewiele osób mi odpwiedziało
    afair... jak to jest z nagraniem rozmowy przychodzšcej na mój telefon, czy
    mogę jš nagrać (z tego co wiem to tak), ale czy mogę jš też potem
    rozpowszechniać (publicznie) i czy mogę pokazywać znajomym (tzn bardziej
    "prywatnie")

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 16. Data: 2003-12-04 13:35:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzys rzecze:
    > ok - wasza sprawa,

    Raczej Twoja, bo to Ciebie on okłamuje .

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 17. Data: 2003-12-04 19:47:08
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Krzys w wiadomości <3...@n...home.net.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > mozesz mi wyjasnic czemu ciagle tak na goscia naskakujesz?

    Czuję, że chodzi o "Arka" Buzdygana? Hmm oprócz różnych przekrętów tu i
    tam - powiem Ci, że istnieje też w jego sprawie tzw. "wątek ustawy o
    grach losowych", odnośne zawiadomienie do Prokuratury Rejonowej Stare
    Miasto we Wrocławiu trafiło kilka dni temu.
    Dla Twego własnego bezpieczeństwa (i komfortu) proponuję użyć KF bez
    ograniczeń ;-)

    --
    Olgierd
    "Gdy wróg zostaje sędzią, sędzia staje się wrogiem", Carl Schmitt

  • 18. Data: 2003-12-04 19:49:50
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafal 'Raf256' Maj w wiadomości
    <X...@2...180.128.20> powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > mogę jš nagrać (z tego co wiem to tak), ale czy mogę jš też potem
    > rozpowszechniać (publicznie) i czy mogę pokazywać znajomym (tzn bardziej

    Rafale, możesz nagrywać co Ci się żywnie podoba. Prywatnie możesz
    puszczać co Ci się żywnie podoba, nawet jeśli ta rozmowa nosi cechy
    hardporno. Publicznie nie powinieneś, jeśli może godzić w dobra osobiste
    innych osób, aczkolwiek jeśli robisz to dla odwrócenia niebezpieczeństwa
    Tobie grożącego - mamy do czynienia ze stanem wyższej konieczności.
    A chcesz posłuchać jak Buzdygan dzwoni do M$ i się piekli?

  • 19. Data: 2003-12-04 19:56:42
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@w...pl news:126n883adh5us.dlg@olgierd.gov.pl

    > A chcesz posłuchać jak Buzdygan dzwoni do M$ i się piekli?

    Na priv poprosze.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2003-12-04 22:40:35
    Od: "Krzys" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miasto we Wrocławiu trafiło kilka dni temu.
    > Dla Twego własnego bezpieczeństwa (i komfortu) proponuję użyć KF bez

    heh
    nikt nie jest poza prawem
    nawet glupie wyzwyki i ubnizanie w internecie jest stanowczo karalne
    ludzie, bojcie sie boga;-)