  • 11. Data: 2002-11-04 14:06:47
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > BTW. W tym temacie praktycznie wszyscy oprócz Elity są zgodni, więc
    > wniosek jest chyba prosty?

    W takim razie czy przyjmujesz zakład?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 12. Data: 2002-11-04 15:02:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 04 Nov 2002 15:06:47 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >W takim razie czy przyjmujesz zakład?

    Mam inną propozycję. Może zobowiążesz się pokryć wszelkie koszty,
    jakie poniosą osoby (prawne i fizyczne), które posłuchają Twoich rad,
    a następnie zostaną ukarani przez sąd za nielegalne instalowanie
    programów?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2002-11-04 17:20:56
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > Mam inną propozycję. Może zobowiążesz się pokryć wszelkie koszty, [..]

    A czy z drugiej strony otrzymam zyski jakie uzyskają nie dając sobie
    nakręcać niewolniczego makaronu na uszy ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 14. Data: 2002-11-04 17:36:23
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 04 Nov 2002 18:20:56 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >A czy z drugiej strony otrzymam zyski jakie uzyskają nie dając sobie
    >nakręcać niewolniczego makaronu na uszy ?

    Wymiękasz? Nie jesteś w stanie zobowiązać się do tego? Wprawdzie
    jeżeli jesteś pewien swego zdania, to nic nie stracisz. Chcesz zatem
    wygrać pieniądze? Nie chodzi tylko o przekonanie kto ma rację?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 15. Data: 2002-11-04 17:40:24
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > Wymiękasz? Nie jesteś w stanie zobowiązać się do tego?

    A dlaczego mam się do tego zobowiązywać nie mając z drugiej strony
    korzyści???

    > Wprawdzie jeżeli jesteś pewien swego zdania, to nic nie stracisz.
    > Chcesz zatem wygrać pieniądze? Nie chodzi tylko o przekonanie kto ma rację?

    Oczywiście, że chcę także wygrać pieniądze! I jednocześnie raz
    na zawsze skończyć te durne przepychanki kto ma tu rację.
    Bo sieć cierpliwa jest - każdy może napisać głupoty, szczególnie jak
    nic go to nie kosztuje, albo jest anonimem.
    Ale gdzie są Ci krzykacze gdy przychodzi poprzeć swoje zdanie czymś
    wymiernym. Czyżby nie uważali swojego zdania za warte postawienia na
    nim chociaż grosza???

    No to od razu widać co ich zdanie jest warte.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 16. Data: 2002-11-04 18:35:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 04 Nov 2002 15:06:08 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Jak na razie to Ty wciskasz głupoty i w sumie czemu nie skoro
    >Ciebie to nic nie kosztuje?
    >Dlatego też proponuję proste rozwiązanie tej sprawy - ile złotych
    >postawisz na swoje zdanie? 1000 złotych będzie w sam raz, czy za dużo,
    >a może za mało??

    Moja wiedza jest bezcenna, więc zdecydowanie za mało...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 17. Data: 2002-11-04 19:58:58
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Moja wiedza jest bezcenna, więc zdecydowanie za mało...

    Ok.
    Jeśli to jest za mało to zaproponuj odpowiadającą Ci kwotę.
    Ja ze swej strony nie widzę problemu.
    No więc.... ???

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 18. Data: 2002-11-04 20:36:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 04 Nov 2002 18:40:24 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >Oczywiście, że chcę także wygrać pieniądze! I jednocześnie raz

    A masz koncesję na gry losowe? Bo jeżeli to nie losowe, to zwykłe
    wyłudzenie.

    >Ale gdzie są Ci krzykacze gdy przychodzi poprzeć swoje zdanie czymś
    >wymiernym. Czyżby nie uważali swojego zdania za warte postawienia na
    >nim chociaż grosza???

    No właśnie, poprzyj swoje stanowisko jakimś orzeczeniem sądu
    (najlepiej najwyższego).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 19. Data: 2002-11-04 21:58:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > A masz koncesję na gry losowe? Bo jeżeli to nie losowe,
    > to zwykłe wyłudzenie.

    Że co proszę?

    > No właśnie, poprzyj swoje stanowisko jakimś orzeczeniem sądu
    > (najlepiej najwyższego).

    Czy moi oponenci zrobili coś takiego?
    Nie? To dlaczego wymagasz go ode mnie?
    Ja swoje zdanie poparłem konkretną kasą - gdzie są Ci co
    mają przeciwne? Pochowali się po kontach jak przyszło
    wziąć odpowiedzialność za to co wypisują?

    Arek

  • 20. Data: 2002-11-04 22:47:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 04 Nov 2002 22:58:49 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >mają przeciwne? Pochowali się po kontach jak przyszło
    >wziąć odpowiedzialność za to co wypisują?

    To Ty nie chcesz ponieść ODPOWIEDZIALNOŚCI za to co wypisujesz - nie
    zgodziłeś się ponieść kosztów. Chcesz jedynie wyłudzić pieniądze.

    EOT z mojej strony

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775