  • 11. Data: 2003-12-08 17:10:57
    Temat: Re: Licencja Windows.... i zamieszkanie...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns944BAAA2F746Craf256com@213.180.128.20...

    > Witaj Jurku - nie wiem czy wiesz, ale wlasnie dyskutujesz z slynnym
    > arnoldem,

    <ciah>

    Nie krócej było "z popaprańcem" ???

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-12-08 19:27:33
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <br2bar$46f$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Nie krócej było "z popaprańcem" ???

    Arnold = 2 sylaby
    popapraniec = 4 sylaby

    --
    Olgierd
    "Gdy wróg zostaje sędzią, sędzia staje się wrogiem", Carl Schmitt

  • 13. Data: 2003-12-09 05:51:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niejaki(a) Leszek w wiadomości <br2bar$46f$1@topaz.icpnet.pl>
    > powiedział(a) co następuje:

    > Arnold = 2 sylaby
    > popapraniec = 4 sylaby

    Chodziło mi o cały opis
    "ktory to pozywa do sadu TPSA, Dialog, Microsoft, zaklada swoje
    partie polityczne, kreci filmy warte (jego zdaniem ;) 2 miliardy dolarow,

    oraz pisze pozwy sadowe na ludzi ktorzy (tak jak np ja) zwracaja mu uwage
    ze bzdury strasznie pisze. (Wydzwania tez do swoich oponentow po nocach
    straszac pobiciem, przegladnij dokladnie ta grupe lub
    pl.regionalne.wroclaw)."

    który wystarczyło zastąpić "popaprańcem" ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-12-09 11:23:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:br3nt9$gp3$1@topaz.icpnet.pl

> [...]
    > pl.regionalne.wroclaw)."
    > który wystarczyło zastąpić "popaprańcem" ;)))

    No niby, ale - nie chcialem aby to wygladalo jakbym sie czepial biednego
    arka tak sobie - bo mi sie nudzi w zimowe wieczory.

    Nie czepiam sie nikogo bez bardzo wyraznego powodu. Wlasciwie to buzdygan
    jest jedyna osoba ktora w ciagu ostatnich lat zdolala zdobyc moja szczera
    antypatie swoja przestepcza dzialalnoscia.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, UWAGA - czy buzdygan Cie zajebie

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) za pisanie na news? Przeczytaj:
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/