  • 21. Data: 2005-01-25 15:27:55
    Temat: Re: Licencja -Pilne
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R."

    > poczytaj archiwum to sie dowiesz ze wlasnie teraz z najwiekszym trollem
    > rozmawiasz.

    Ogólnie rzecz biorąc wesoło tu macie

    a najsmutniejsze (to
    > tragednia)
    > jest to ze jest on ojcem i ma 40 lat.

    Hmm, co w tym smutnego?

    --
    Roman Rumpel

  • 22. Data: 2005-01-25 15:30:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    [..]
    > jest to ze jest on ojcem i ma 40 lat.
    > Uwaza sie za geniusza majacego wysokie IQ, traktuje ludzi jak szmaty,
    > mysli ze jest kims lepszym,
    > a jest zwyklym szarym czlwiekiem, ktory pracuje w drogowce.

    A masz konkretne namiary na niego.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 23. Data: 2005-01-25 15:47:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A masz konkretne namiary na niego.

    jeszcze nie, ale gdzies tak lipiec-sierpien-wrzesien zostana ustalone
    (sprawe wtedy zakladam)
    pozniej pozniej na wezwaniu otrzymam nazwisko, z reszta(adres) problemu
    nie bedzie.

    P.

  • 24. Data: 2005-01-25 15:49:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a najsmutniejsze (to
    >
    > Hmm, co w tym smutnego?

    smutne to ze po jego tekstach wywnioskowac mozna ze sie rozmawia z 12
    letnim gowniarzem.

    P.

    ps.
    Wiesz ja jestem sklonny komus racje przyznac ale tylko wtedy (zwlaszcza na
    tej grupie) gdy mi
    udowodni ze sie myle (konkretne art.) a od tego czlowieka nic nigdy nie
    "uslyszalem".
    Potrafi tylko p* jaki to ktos od niego glupszy

  • 25. Data: 2005-01-25 16:06:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > jeszcze nie, ale gdzies tak lipiec-sierpien-wrzesien zostana ustalone
    > (sprawe wtedy zakladam)
    > pozniej pozniej na wezwaniu otrzymam nazwisko, z reszta(adres) problemu
    > nie bedzie.

    Aaaaa... myślałem, że już dostałeś.
    Mi się niestety nie chciało tracić na niego czasu, ale jakby co to
    dołożę się do jakichś ewentualnych kosztów w zamian za jego adresik.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2005-01-25 20:57:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie rzecz biorąc wesoło tu macie

    Ano jak widać. Kundel wrzucony do KF-a odszczekuje się rozpaczliwie;))

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2005-01-25 23:31:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2005, Piotr Zdziechowiak wrote:

    > + Arek wrote:
    [...]
    > + Cholera! Właśnie mi uświadomiłeś, że od trzech lat bezsensownie sprzedaję coś
    > + co nie istnieje. I ustawa kłamie!

    A nie nie.
    Sprzedajesz usługi[1] - a przecież usługa to nie coś co "istnieje" tylko
    coś co "zaszło" :)
    Proszę nie bić :) ale wylosowałem posta i wyszło mi że ustawodawca
    siadł sobie w takim miejscu iż tak to widział ;) (ustawa o VAT oczywiście,
    nijak nie przesądzająca o skutkach cywilnoprawnych :))
    [1] purystom przypominam iż dyskusję stwierdzającą iż usługi się
    "świadczy" pamiętam, ale do prof. Miodka trzeba wysłać nie mnie
    tylko Wysoki Sejm...albo na odwrót ! ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 28. Data: 2005-01-25 23:51:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a najsmutniejsze (to
    >
    > Hmm, co w tym smutnego?

    To, ze zdążyl juz swoje trollowskie geny dalej przekazac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 29. Data: 2005-01-26 08:01:26
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A nie nie.
    > Sprzedajesz usługi[1] - a przecież usługa to nie coś co "istnieje" tylko
    > coś co "zaszło" :)

    Usługi sprzedaję dodatkowo do tych sprzedanych licencji, tak dla
    zwięszkenia sobie wyniku sprzedaży ;)) I na pewno sprzedaję licencje, z
    uporem maniaka, niewazne co ten troll gada.

    Pozdrawiam,
    Piotr.