  • 11. Data: 2005-02-08 07:52:34
    Temat: Re: Lex Omega, Lex Polonica, Legalis - porównanie
    Od: "Andrzej Piotr Lewalski" <a...@N...gazeta.pl>

    Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> napisał(a):

    > To dlaczego oprogramowanie bedace podstawa pracy dla ludzi tam
    > zatrudnionych ma wybierac osoba nie majaca pojecia [nie chce Cie w tym
    > miejscu urazic] o specyfice tej pracy.

    To jest wybór narzędzia informatycznego, które mogę ocenić od strony
    specyfikacji technicznej, zawartości informacyjnej, jak również, co uczyniłem
    pytając na tej liście, ocenie użytkowników.

    Oceny pracowników naszego działu prawnego są tendencyjne, m.in. za ważne
    kryterium uważają bogactwo i jakość orzecznictwa, które gdy przedmiotem pracy
    jest głównie zawieranie umów cywilno-prawnych i procedur kontraktacji środków
    unijnych - służy do "chałturzenia".

    Dziękuję za bardzo ciekawe opinie.