  • 11. Data: 2010-04-26 18:57:58
    Temat: Re: Lepper kandydatem a prawo
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    dyskusyjnych:3...@n...onet.pl

    > Ułaskawi sam siebie i po problemie.

    A ułaskawienie powoduje automatyczne zatarcie skazania?
    Pierwsze słyszę.

    Piotr

  • 12. Data: 2010-04-26 19:11:27
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > A z czego wynika, że kandydat na prezydenta ma być niekarany? W
    > konstytucji jest zakaz (art. 99 ust. 3), ale dotyczy wyłącznie kandydatów
    > do parlamentu.

    Bo sobie komisja wyborcza , naczelna w państwie tak zażyczyła.
    Była konferencja i tak powiedzieli.
    Bo oni uważają, że wiedzą najlepiej co Polacy myślą.
    Prawo sobie , komisja sobie.

    To, że prawo to jeszcze nie obowiązuje wyboru prezydenta, to oni mają
    gdzieś.

  • 13. Data: 2010-04-26 19:14:34
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A ułaskawienie powoduje automatyczne zatarcie skazania?
    > Pierwsze słyszę.

    Jest prawomocny wyrok?
    AFAIR w praktyce innych państw (USA?) występuje ułaskawienie
    "zatrzymujące na zawsze" proces karny. Mylę się?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Wiesz, dlaczego dzwon głośny? Bo wewnątrz próżny.

  • 14. Data: 2010-04-26 19:24:17
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Olgierd" napisał:
    > A z czego wynika, że kandydat na prezydenta ma być niekarany? W
    > konstytucji jest zakaz (art. 99 ust. 3), ale dotyczy wyłącznie kandydatów
    > do parlamentu.

    to wynika bespośrednio z rozposzondzenia wyskiego rangą urzędnika s moskfy
    dla "naszych" pejsiastych obrzezańcuf z wermachtu i nkwd, w celu
    wyeliminowania z żondu polakuf pszy pomocy prafa, a wiadomo czyje to prawo i
    kto jego interpretacją się zajmuje, co nie?:O)

  • 15. Data: 2010-04-26 20:54:49
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Dziwne jest to ze wiekszosc polakow glosuje na jakies semickie burki a
    > wiadomo od wiekow ze jak glosowac na polaka to tylko rolnika bo jak
    > wiadomo zydy mialy zakaz uprawy i kupna ziemi rolnej od wiekow w
    > wiekszosci krajow EUropy.
    >
    > Ten wyrok na Leppera pokazyje nam ze zydobolszewia dalej rzadzi w polsce
    > robia co chca a glupkowaty narod przyklaskuje. Jarek juz sie skumal ze
    > swoim obrzezanym bratem w wierze.

    Problem jest w tym, ze w Polsce glosuje TV i TV nakazuje jak nalezy
    glosowac, wiec kto ma TV ten ma wladze.
    Dlatego mowie, ze lepiej nie isc i nie przykladac do tego reki, pozniej
    przynajmniej mozna powiedziec: "ja ich nie wybieralem":))
    Niestety polskie spoleczenstwo jest chyba najbardziej podatne na wplyw TV w
    UE!
    Sama ilosc reklam, tresc reklam... pokazuje jaki jest odbioraca w Polsce.
    Bloki po 5-10 minut reklam to standrad, 80% reklam to leki, leki na
    wszystko, polacy sa lekomanami! Za PRL-u w miesice 70 tysiecznym byla jedna
    apteka calodobowa i wystarczalo, dzis w tym samym miescie jest ponad 10
    patek calodobowych... przy czym wiekszosc z nich wyglada jak supesamy:) Tak,
    TV potrafi wmowic ludziom w Poslce, ze sa chorzy i potrzebuja leku na maly
    palec u nogi czy wypadajace wlosy lonowe...
    I to samo jest z polityka, czy slyszales ostatnio w TV Polskiej pytania o
    programy? Nie ma juz... programy nie wazne, wazne by w TV byl tylko
    Kaczynski i Komorowski...
    Jak z lekarstwami...

  • 16. Data: 2010-04-26 21:28:56
    Od: zenek <z...@o...pl>

    pmlb pisze:

> [...]
    > I to samo jest z polityka, czy slyszales ostatnio w TV Polskiej pytania
    > o programy? Nie ma juz... programy nie wazne, wazne by w TV byl tylko

    Niestety ale to prawda, mieszkalem kiedys na Bawarii i tam np rolnicy
    spotykaja sie na spotkaniach partyjnych ichniej partii chlopskiej w
    lokalnych tzn Gasthausach czyli knajpie z piwem i rdaza co i jak.

    U nas skutecznie Bolszewicy z parchami zniszczyli i oberze i lokalne
    swietlice.

    pozostaje nam Gowno Wyborcze i Michniki co to mysla ze jak zmienily
    nazwisko to juz im wszystko wolno.

  • 17. Data: 2010-04-27 21:50:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jest prawomocny wyrok?

    Mój imiennik napisał, że zakładamy, iż jest (oczywiście na razie teoretyzujemy).

    > AFAIR w praktyce innych państw (USA?) występuje ułaskawienie
    > "zatrzymujące na zawsze" proces karny. Mylę się?

    Tego nie wiem. Natomiast wiem, że jesteśmy na grupie pl.soc.prawo
    a nie us.soc.prawo.

    Piotr