  • 21. Data: 2009-06-22 14:49:22
    Temat: Re: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Nostradamus pisze:
> [...]

    no właśnie a on się z tego nie wywiązuje a poza tym cierpi na tym
    zwierzę, żonie on konkurencji nie robi ale najbardziej zależy mi na tych
    zwierzakach.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2009-06-22 18:07:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Idz z kamera i zarejestruj taka transakcje a pozniej na policje.

    A Policja co niby z tym filmem ma zrobić? Jak jest u lekarzy weterynarii,
    to nie wiem. W wypadku lekarzy leczących ludzi sprzedaż leków przez lekarza
    jest ścigana w trybie dyscyplinarnym. Nie podejrzewam, by w wypadku
    weterynarzy było to bardziej restrykcyjnie ujęte.

  • 23. Data: 2009-06-22 18:29:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    Jedyny konstruktywny pomysł, jaki mi przychodzi do głowy, to posiłkowanie
    się ustawą o ochronie zwierząt. W wypadku ujawnienia celowego (lub z
    niedbalstwa) podania niewłaściwego leku należało by powiadomić Powiatowego
    lekarza Weterynarii. Najlepiej pisemnie. Będzie coś z tym musiał zrobić.
    Ale z doświadczenia wiem, że takie sprawy bardzo ciężko przechodzą i o
    wiele szybciej ureguluje to sam rynek. Do nieskutecznego weterynarza ludzie
    przestaną przychodzić i tyle.

  • 24. Data: 2009-06-22 20:11:08
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > Jest przecież niestety samorząd zawodowy weterynarzy. jest
    > odpowiedzialność zawodowa. Co z zony za lekarz że o tym nie wie??

    Taki sam jak z krzysia82 pisarz na grupy
    Robota bez celu i bez wiedzy.
    Do żony nikt nie przychodzi i musi zmienić auto na takie które pali litr
    mniej na 100 k m
    buhahahhahahahahaa
    A nie umie tego zrobić to próbuje napędzić klientów żonie.
    Ale penwie z niej tak sam weterynarz hihihihih
    Fot

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4177
    (20090622) __________

  • 25. Data: 2009-06-22 20:21:59
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > no właśnie a on się z tego nie wywiązuje a poza tym cierpi na tym zwierzę,
    > żonie on konkurencji nie robi ale najbardziej zależy mi na tych
    > zwierzakach.

    Chyba nie wmówisz nam człowieku że we wsi wszystkim zalezy na uśmiercaniu
    zwierzaków
    Każdy by na tym tracił i gdyby raz sie tak zdarzyło a Twojej zonie nie to by
    sie nie mogła opędzic od pacjentów
    Wyraźnie widać że z jakichś powodów do Twojej żony nie idą więc penwie
    sytuacja jest odwrotna niz opisujesz i tyle.

  • 26. Data: 2009-06-23 07:19:05
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    moje_przedmioty pisze:
> [...]
    > buhahahhahahahahaa
    > A nie umie tego zrobić to próbuje napędzić klientów żonie.
    > Ale penwie z niej tak sam weterynarz hihihihih

    Lepiej zamilknij bo robisz z siebie kretyna na forum publicznym.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2009-06-23 16:35:51
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > Lepiej zamilknij bo robisz z siebie kretyna na forum publicznym.

    Jak ja robie kretyna to na określenie Ciebie nie ma tak podłego słowa w
    słowniku buhahahahahaaa

  • 28. Data: 2009-06-24 11:17:10
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    >Do nieskutecznego weterynarza ludzie przestaną przychodzić i tyle.

    Z niesamowitych opowieści Krzyśka wynika, że już przestają ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2009-06-25 00:21:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:h1oj29$kbj$1@inews.gazeta.pl...
    > Z niesamowitych opowieści Krzyśka wynika, że już przestają ;))

    Takie rzeczy samo życie najlepiej reguluje, bo to są trudno uchwytne
    niuanse.

  • 30. Data: 2009-06-26 07:44:01
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    moje_przedmioty pisze:
    > Jak ja robie kretyna to na określenie Ciebie nie ma tak podłego słowa w
    > słowniku buhahahahahaaa

    Nie wiem dlaczego Cię bili jak byłeś mały? Widocznie na to zasłużyłeś.

    --
    krzysiek82