  • 11. Data: 2019-11-05 12:44:01
    Temat: Re: Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 18:37, u2 pisze:

    > nie, naprawdę, przeciwko odrze, heine-medina i inszemu świństwu:)

    W jakim wieku? Raczej już w wieku kilku lat.
    Nie ma walki ze szczepionkami, jak nawet ty uważasz.
    Chodzi o to, aby nie szczepić bez refleksji w pierwszych dniach a nawet
    6 miesiącach, życia gdy organizm noworodka jest jeszcze bezbronny na
    skutki uboczne szczepionek.

  • 12. Data: 2019-11-05 12:53:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już kilkanaście lat temu zdarzali się lekarze co twierdzili, że szczepienia dzieci (w
    wieku przedszkolnym, chciałem załatwić całej
    placówce szczepienia z grupy obowiązkowych na miejscu przez pielęgniarkę, żeby
    rodzice z osobna nie musieli po przychodniach latać)
    są szkodliwe.
    "Bo ja jako lekarka...".

    -----

  • 13. Data: 2019-11-05 13:05:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >placówce szczepienia z grupy obowiązkowych na miejscu przez
    >pielęgniarkę, żeby rodzice z osobna nie musieli po przychodniach

    A tak swoja droga - czy ona jako lekarka moze te szkodliwosc
    potwierdzic ?
    Bo w koncu w przychodni sa szczepione co roku setki dzieci ... i co
    ona zauwaza ...
    -kilka ma "zwiekszona gorączke przez pare dni" ?
    -wiele dzieci co roku umiera wkrotce po szczepieniu ?
    -coraz wiecej dzieci po paru latach ma autyzm ?

    -----

  • 14. Data: 2019-11-05 15:11:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i weź się z taką publicznie kłóć jako inżynier.

    -----