  • 1. Data: 2005-05-26 21:16:33
    Temat: Legalnosc oprogramowania i pozbawianie kompa.
    Od: "Jacek23333" <j...@p...pl>

    Witam
    Jak to jest ,przeciez wystarczy zwykly donos na pilicje zeby nie lubianego
    goscia pozbawiac komputera na kilkanascie dni lub czesto nawet kilka
    miesiecy.
    Jelsi ktos ma piraty to oki ale jak nawet ma ktos orginaly programow to
    wystarczy taki donos zeby mial gosci z policji i konfoskate kompa do
    sprawdzenia.
    Czy to jest normalne?

    k...@i...pl

  • 2. Data: 2005-05-26 22:10:31
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 26.05.2005 Jacek23333 <j...@p...pl> napisał/a:
    > Jelsi ktos ma piraty to oki ale jak nawet ma ktos orginaly programow to
    > wystarczy taki donos zeby mial gosci z policji i konfoskate kompa do
    > sprawdzenia.

    Kto Ci takich bzdur naoopowiadal?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 3. Data: 2005-05-26 22:13:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23333" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jelsi ktos ma piraty to oki ale jak nawet ma ktos orginaly programow to
    > wystarczy taki donos zeby mial gosci z policji i konfoskate kompa do

    nie moga zabrac jak m,asz wszytko legalne. A kolega ktory falszywy donos
    zrobi odpowie za to.
    A na marginesie sam dysk moga zabrac przy nielegalnym oprogramowaniu.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 4. Data: 2005-05-26 22:24:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d75hmn$ank$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zrobi odpowie za to.
    > A na marginesie sam dysk moga zabrac przy nielegalnym oprogramowaniu.

    ps.

    trzeba bronic swojej wlasnosci jezeli ktos chce bez uzasadneinia zabrac:

  • 5. Data: 2005-05-26 22:26:42
    Od: "Jacek23333" <j...@p...pl>

    > nie moga zabrac jak m,asz wszytko legalne. A kolega ktory falszywy donos
    > zrobi odpowie za to.
    > A na marginesie sam dysk moga zabrac przy nielegalnym oprogramowaniu.
    >
    > P.

    No tak , fakt jest faktem ze mam wszystkie programy legalne lacznie z
    windowsem i office, ale kilka mp3 sie pewnie znajdzie na dysku, czy w takiej
    sytuacji moga zabrac kompa lub sam dysk?
    A na marginesie co do donosu jak donoszacy odpowie za to jesli zlozy
    doniesienie anonimowo ......wiem. zaraz ktos powie ze i tak go znajda ale ja
    w to watpie.

    K...@i...pl

  • 6. Data: 2005-05-26 22:29:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Kto Ci takich bzdur naoopowiadal?

    Wiesz, teoretycznie jest to możliwe.

    Zresztą ktoś tu taki problem opisał - nie miał piratów, tylko 'chcieli
    coś sprawdzić'. I sprawdzają od miesiąca...

  • 7. Data: 2005-05-26 22:34:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No tak , fakt jest faktem ze mam wszystkie programy legalne lacznie z
    > windowsem i office, ale kilka mp3 sie pewnie znajdzie na dysku, czy w
    > takiej
    > sytuacji moga zabrac kompa lub sam dysk?

    jezeli masz te mp3 rowniez na oryginalnych plytach CD< badz ktos z Twooich
    nablizszych to nie, w przeciwnym wypadku
    tak (ssam dysk oczywiscie)

    nie ma anonimowych donosow.

    P.

  • 8. Data: 2005-05-26 22:46:28
    Od: "Jacek23333" <j...@p...pl>

    > nie ma anonimowych donosow.

    Czyli policja zbagatelizuje telefon w ktorym ktos powie ze ktos tam ma
    nielegalne programy lub handluje piratami, nawet jest przez telefon ta osoba
    poda falszywe dane?

    k...@i...pl

  • 9. Data: 2005-05-26 22:58:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli policja zbagatelizuje telefon w ktorym ktos powie ze ktos tam ma
    > nielegalne programy lub handluje piratami, nawet jest przez telefon ta
    > osoba
    > poda falszywe dane?

    jezeli przyjac ze to co o czym na grupie pisza to prawda to tak.

    Zreszta inaczej to by bylo nielogiczne...art 234 nie mialby sensu.

    ( Kto, przed organem powołanym do ścigania lub orzekania w sprawach o
    przestępstwo, wykroczenie lub przewinienie dyscyplinarne, fałszywie oskarża
    inną osobę o popełnienie przestępstwa, wykroczenia lub przewinienia
    dyscyplinarnego,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.)

    P.

  • 10. Data: 2005-05-26 23:05:48
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

    wiadomości news:d75ika$cvk$1@opal.futuro.pl...

    > Wiesz, teoretycznie jest to możliwe.
    >
    > Zresztą ktoś tu taki problem opisał - nie miał piratów, tylko 'chcieli
    > coś sprawdzić'. I sprawdzają od miesiąca...

    Jak najbardziej to możliwe - sam jestem tego chodzącym (na wolności)
    przykładem.
    Na dyskach nie było żadnych nielegalnych programów (jeden z nich był
    zupełnie pusty) a mimo to zabrali "do sprawdzenia" i nie chcą oddać od
    prawie 3 miesięcy.
    Bo jeszcze nie sprawdzili zawartości...
    Nóż się w kieszeni otwiera na taką wolnoamerykankę w wykonianiu naszej
    "dobrze wyszkolonej" policji.
    Może kiedyś pojawi się jakaś inicjatywa ustawodawcza i będą musieli oddać w
    ciągu np. 14 dni - wówczas nie będą brali co popadnie, bo nie będa w stanie
    sie wyrobić w terminie jak ludziom za dużo dysków skonfliskują.

    --
    Pozdrawiam.
    Adam