  • 21. Data: 2008-01-02 14:12:18
    Temat: Re: Legalne czy nie?!
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> writes:

    [ciap]

    > Ja bardzo przepraszam, ale naprawdę nie rozumiem. O jakim prawie
    > odnośnie importu mówisz?

    Jeśli chodzi o filmy DVD, to jest coś takiego, jak DRM, ale
    o uregulowaniach prawnych nie słyszałem.

  • 22. Data: 2008-01-02 14:13:36
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    d...@i...pl writes:

    [ciap]

    > czyli że mogę mieć anglojęzyczną wersję programu np.z USA lub
    > Wielkiej Brytanii i będzie ona tak samo legalna jak taka sama
    > (lub np. polskojęzyczna) zakupiona w Polsce tak??

    Tak. Używając takiego importowanego oprogramowania (Emacs
    importowany z Austrii) piszę tę wypowiedź.

  • 23. Data: 2008-01-02 14:23:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    d...@i...pl writes:

    [ciap]

    > czyli że mogę mieć anglojęzyczną wersję programu np.z USA lub
    > Wielkiej Brytanii i będzie ona tak samo legalna jak taka sama
    > (lub np. polskojęzyczna) zakupiona w Polsce tak??

    Oczywiście bierzesz poprawkę na to, że umowy licencyjne dla programu
    przeznaczonego na ryken USA i na rynek polski mogą się różnić. Czyli
    użytkowanie tego programu niekoniecznie musi być legalne, bo producent
    może zastrzec w umowie licencyjnej, że określona umowa jest ważna
    jedynie w określonego kraju. Taki drobiażdżek.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 24. Data: 2008-01-02 14:58:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    d...@i...pl writes:

> [...]

    użytkowanie tego programu niekoniecznie musi być legalne, bo producent
    może zastrzec w umowie licencyjnej, że określona umowa jest ważna
    jedynie w określonym kraju. Taki drobiażdżek.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 25. Data: 2008-01-02 15:04:57
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    d...@i...pl writes:

> [...]

    > (lub np. polskojęzyczna) zakupiona w Polsce tak??

    Oczywiście bierzesz poprawkę na to, że umowy licencyjne dla programu
    przeznaczonego na rynek USA i na rynek polski mogą się różnić. Czyli