  • 41. Data: 2009-05-25 08:30:30
    Temat: Re: Legalizacja gaśnicy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gv96dv$mi3$1@news.onet.pl...

    > Najłatwiej i najszybciej: uruchamiając ją

    Czyli mniej więcej tak, jak policjant sprawdza, czy działają zapałki ;-)

  • 42. Data: 2009-05-25 15:21:51
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy nową, świerzo kupioną gaśnicę do samochodu trzeba po kupnie
    > legalizować czy nie ma takiej potrzeby?

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
    pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - w par. 11 ust.1 pkt 4 -
    obowiązek posiadania gaśnicy.

    Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie zakresu i
    sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów
    przy tym stosowanych - załącznik nr 1, pkt - dla gaśnicy sposób badania to
    oględziny, zaś podstawowe kryterium uznania stanu technicznego za
    niezadowalający to brak gaśnicy. Nie ma mowy o braku legalizacji.

    --
    Arek

  • 43. Data: 2009-05-25 15:22:51
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    w drugim rozp. mowa oczywiście o załączniku nr 1, pkt 1.2 (zgubiłem punkt)