  • 1. Data: 2002-08-21 21:20:46
    Temat: konkubinat ,meldunek ,eksmisja
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    w1990r moja konkubina zameldowala mnie u siebie /zwiazek trwal okolo3
    lata/potem ze wzgledu na stan zdrowia lekarze umiescili ja
    w zakladzie zamknietym ,
    Ja zostalem w mieszkaniu W roku1994 wyslapilem do gminy o wstapienie w
    stosunek najmu gmina odmowila i zalozyli sprawe o eksmisje
    W uzasadnieniu sad uznal ze jestem mlodym zdrowym
    pracujacym czlowiekiem i ze stac mnie zebym sam sobie rozwiazal problemy
    mieszkaniowe Byla zona nie zgodzila sie na moj powrot i zameldowanie mnie z
    powrotem .. a wszystko to dzialo sie w tej samej dzielnicy
    W TEJ CHWILI MOJA SYTUACJA SIE ZMIENILA i jest inna niz przed 12 laty mam
    zadluzenie w funduszu alimentacyjnym .
    Po urazie glowy jaki ego doznalem lecze sie w poradni zdrowia psychicznego
    nikt mnie niechce zatrudnic ,, jestem bezrobotny ,
    Gmina nalicza mnie wyzsze komorne ,, kare za brak umowy najmu .Mieszkanie
    to jedna izba 30m2 ,,,i jeszcze do tego ten nekajacy komornik
    Saram sie nie zalegac z oplatami za czynsz .
    MAM PYTANIE DO GRUPOWICZOW
    czy mam szanse uwolnic sie od komornka
    ktory za wszelka cene chce mnie eksmitowac na bruk bo sad nie przyznal mnie
    prawa do mieszkania socjalnego
    Czy mam jakas szanse w sadzie jak bym chcial zalozyc sprawe o pozostawienie
    mnie w mieszkaniu
    Niebawem mam zlozyc dokumentydo komisji o stwierdzenie niepelnosprawnosci
    Bardzo prosz o podpowiedz jak nalezaloby
    postepowac
    pozdrawiam eugen

  • 2. Data: 2002-08-23 07:53:25
    Temat: Odp: konkubinat ,meldunek ,eksmisja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik eugen <h...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:OuT89.33100$y...@n...chello.at...
> [...]
    > W uzasadnieniu sad uznal ze jestem mlodym zdrowym
    > pracujacym czlowiekiem i ze stac mnie zebym sam sobie rozwiazal problemy

    uzasadnienie zasadne bowiem niektore przepisy k.c maja zastosowanie w
    zwiazkach konkubenckich...brak unormowania w polce stanowi źródło trudności
    rozstrzyganiu takich spraw...Zaliczenie konkubentów przez niektore przepisy
    to tzw. osób bliskich ułatwiaja niekiedy sądom rozstrzygniecie ale tu mam na
    mysli narodzone dziecko z takiego zwiazku ,które to narodziny tworzą model
    rodziny.
    Tak wiec gdy nie ma potomstwa w takim zwiazku nie ma podstaw do
    przyjmowania, ze pozostajace w wspolnosci podobnej do małzenstwa osoby
    bezdzietne tworzą rodzine...

    Byla zona nie zgodzila sie na moj powrot i zameldowanie mnie z
    > powrotem .. a wszystko to dzialo sie w tej samej dzielnicy

    tu ocen sam co bylo powodem w tamtym czasie,ze zaniedbałes obowiazek
    wzgledem swojego dziecka... /co w pewnym sensie tez ma odzwierciedlenie w
    postępowaniu w stosunku do twojej osoby/.

    > W TEJ CHWILI MOJA SYTUACJA SIE ZMIENILA i jest inna niz przed 12 laty mam
    > zadluzenie w funduszu alimentacyjnym .

    niedbalstwo zawsze kosztuje...

    > Po urazie glowy jaki ego doznalem lecze sie w poradni zdrowia psychicznego
    > nikt mnie niechce zatrudnic ,, jestem bezrobotny ,

    wypadek losowy jednak gdy zostanie to stwierdzone przez komisje otrzymasz
    tymczasowa rente byc moze sa rokowania na twoje wyzdrowienie...ale to
    orzeknie komisja...

    > Gmina nalicza mnie wyzsze komorne ,, kare za brak umowy najmu .Mieszkanie
    > to jedna izba 30m2 ,,,

    tak w takim przypadku jest dodatkowo naliczana kara...zgodnie z
    obowiazujacymi przepisami

    i jeszcze do tego ten nekajacy komornik
    > Saram sie nie zalegac z oplatami za czynsz .
    > MAM PYTANIE DO GRUPOWICZOW
    > czy mam szanse uwolnic sie od komornka

    od komornika jest szansa na uwolnienie...ale to ma zwiazek z ZUS on jest
    władny na dobrze uzasadniony wniosek zdecydowac o twoim zadłużeniu...
    reguluja to przepisy

    > Czy mam jakas szanse w sadzie jak bym chcial zalozyc sprawe o
    pozostawienie
    > mnie w mieszkaniu

    szanse masz nikłe ale spróbowac możesz i wnosić ze wzgledu na sytuacje o
    zwolnienie cię od kosztów sądowych w sprawie...

    > Niebawem mam zlozyc dokumentydo komisji o stwierdzenie
    niepelnosprawnosci

    ktorą to ksero kopie decyzji bedziesz mógł dołączyc do sprawy ...jesli
    bedzie w toku ...powienienes to dobrze spracowac z terminem w sprawie biorac
    pod uwage czas w jakim otrzymasz decyzje badz przedł. informacji o złożeniu
    dokumentów no nie wiem tu troche trudno radzic w kazdym okregu sa rózne
    okresy w załatwianiu tego typu spraw....

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-23 11:33:59
    Temat: Re: konkubinat ,meldunek ,eksmisja
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

  • 4. Data: 2002-08-23 17:01:15
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    dziekuje za podpowiedzi
    ale musze wyjasnuc ....... wtym czasie kiedy sad dawal mnie eksmisje nie
    mialem zadnych zobowiazan wobec funduszu alimentacyjnego swoje obowiazki
    wobec dziecka wypelnialem wlasciwie
    dlugi powtaly nie dlatego ze niechcialem pkacic ale dlatego ze stalem sie
    osoba chora
    Gdyby gmina wczesniej sie opowiedziala ze nie moge tam mieszkac to napewno
    bym zadbal o siebie
    ale po osmiu latach zamieszkania w tym lokalu nagle przypomnieli sobie ze
    jestem tam nielegalnie
    Pozdrawiam .

  • 5. Data: 2002-08-23 17:35:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik eugen <h...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:vTt99.54214$y...@n...chello.at...
    > bym zadbal o siebie
    > ale po osmiu latach zamieszkania w tym lokalu nagle przypomnieli sobie ze
    > jestem tam nielegalnie

    po upływie 10 lat zamieszkiwania można sie starać o ten lokal... ma to
    jednak odniesienie gdy sprawowałes opieke nad osobą ...w twoim wypadku jest
    troche inaczej...ale możesz spróbowac wnieść do sądu i proszac dodatkowo o
    adw. z urzedu... z uwagi na chorobe dol. zaswiadczenie...i o zniesienie
    kosztow sadowych... dobre uzasadnienie ...znam sprawy gdzie osoby placiły
    karny czynsz jednak pozniej uzyskiwaly prawo do lokalu ... musialabym kuknąc
    w przepisy dot. tego problemu... .

    Sandra

  • 6. Data: 2002-08-23 19:04:40
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    w grudniu minie 12 lat jak jestem tam zameldowany
    Podalem swiadkow ze przed zameldowaniem okolo 3 lat mieszkalismy razem i
    prowadzilismy dospodarstwo domowe ale sad nie raczyl przesluchac swiadkow
    Teraz o jednego swiadka jest mniej
    trzy lata temu konkubina zmarla,,,, a pozosli ?
    jesli trzeba bedzie bede musial ich poszukac
    POZDRAWIAM