    From: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ławka przed blokiem
    Date: Sun, 16 May 2004 17:32:12 +0200

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncaf1us.nvu.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Dlaczego zadowalać się mniejszym złem?

    > LOL

    > Masz dziwną definicję chamstwa, jeżeli usunięcie ławki przez
    > administrację uważasz za chamstwo. Myślę, że autor wątku nie musi
    > obawiać się stolika, dresy nie są tak finezyjne, a i lenistwo
    > przeszkadza. Po prostu przeniosą się tam, gdzie się da przycupnąć lub
    > oprzeć o ścianę. U mojej koleżanki pod blokiem wysiadują jak kury na
    > grzędach na takich metalowych prętach o średnicy ok. 1cm,
    > umieszczonych na wysokości ok. 20cm nad ziemią (takie ogrodzenie
    > trawnika). Nie wiem jak im te pręty tyłków nie przetną.

    Zastanawiam się nad radykalnym posunięciem, bo widzę, że wszelkie oficjalne
    ścieżki nie skutkują (mam na myśli policję, administrację, straż miejską).
    Skończy się na tym, że wynaję jakiś chłopakó z agencji ochroniarskiej i oni
    przetrącą im kości i na tym się skończy. Już nawet odłożyłem na to parę
    groszy. Ale nie chcę się uciekać do takich rozwiązań. Dlatego poprosiłem o
    radę.