  • 1. Data: 2009-05-20 08:12:44
    Temat: miejsce parkingowe dla niepelnosprawnego
    Od: kondi <k...@g...pl>

    witam,

    przed moim blokiem byl sobie parking. ktoregos dnia przyszli jacys panowie i
    zamontowali znaki parking dla niepelnosprawnego kierowcy. wszystko byloby
    ok, ale miejsca parkingowe oznakowali wzdluz murku, przez co jest w tej
    chwili jakies 6 kopert i tylko dla niepelnosprawnych. wczesniej spokojnie
    miescilo sie tu kilkanascie samochodow, bo wszyscy kierowcy parkowali ukosem
    do sciany co prawda tyl auta byl juz na asfalcie, a nie na koste
    wyznaczajacej parking, ale asfalt byl wystarczajaco szeroki, a prowadzil
    tylko do miejsc parkingowych pod budynkiem, wiec w zupelnosci wystarcza
    nawet dla smieciarki.

    teraz prawie nikt sobie z tego nic nie robi, pozostale miejsca parkingowe sa
    jednak duzo dalej za budynkiem, a w 2 budynkach jest tylko jedna osoba
    niepelnosprawna, ktora takiego miejsca powinna uzywac. mam w zwiazku z tym
    pytania:

    1. kto ustala gdzie maja byc koperty i kto jest wladny "przemalowac" miejsca
    parkingowe na ukos (znakow informacyjnych na murku nie trzeba byloby
    przestawiac bo sa na srodku kilkumetrowej przestrzeni? zaznaczam, ze nie
    chodzi mi o zlikwidowanie miejsc parkowania dla niepelnosprawnych, a o
    poprawienie absurdalnego ulozenia miejsc postojowych.

    2. co mi grozi za postawienie samochodu ukosem obo innych aut, a nie wzdluz
    sciany, zaznaczam, ze przez to stoje autem czesciowo na kopercie
    (zaznaczonej inna kostka, nie fizycznie namalowana koperta)? wiem, ze teraz
    mandat to 500zl, ale czy dotyczy on rowniez prywatnych posesji nalezacych do
    wspolnotyy mieszkaniowej?

    dziekuje, pozdrawiam
    k.