  • 21. Data: 2005-03-22 22:06:32
    Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    > naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to dla
    > sprzedawcy utrudnieniem.

    Widocznie mamy odmienne doświadczenia.

    KG

  • 22. Data: 2005-03-23 07:53:04
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    > na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    > precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    > naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to
    dla
    > sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    > reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)

    choci o kumpla.
    Sprzedawca powiedzial
    "a nie wiem niech pan zadzwoni do producenta"
    Pozniej laskawie sie zgodzil ze to on przyjmie gwarancje, kumpel chyba nie
    chcial wchiodzi na sciezke wojenna.
    ;( realia sa smutne

  • 23. Data: 2005-03-23 07:53:25
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania przyczyny
    > przez jakis czas.
    > Moze tak go ugryzc?

    chyba tylko jak sie kupuje w sieci albo wysylkowo - ma sie czas 10dni

  • 24. Data: 2005-03-23 19:40:54
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Robcio napisał(a):

    > choci o kumpla.
    > Sprzedawca powiedzial
    > "a nie wiem niech pan zadzwoni do producenta"

    Inspekcja Handlowa Twoim przyjacielem? ;)

    > Pozniej laskawie sie zgodzil ze to on przyjmie gwarancje, kumpel chyba nie
    > chcial wchiodzi na sciezke wojenna.

    Błąd. Należy wejść i walczyć :D

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 25. Data: 2005-03-24 20:07:10
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania
    > przyczyny przez jakis czas. Moze tak go ugryzc?

    W innych normalnych krajach tak jest, w Polsce nie

  • 26. Data: 2005-03-24 20:08:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    szlovak napisał(a):

    > W innych normalnych krajach tak jest, w Polsce nie

    Bo Polska to nie jest normalny kraj i gdyby taki przepis wszedł w życie to
    większość firm zamiast sprzedawać zaczęła by prowadzić wypożyczalnię
    sprzętu :(

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 27. Data: 2005-03-24 20:21:23
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Bo Polska to nie jest normalny kraj i gdyby taki przepis wszedł w
    > życie to większość firm zamiast sprzedawać zaczęła by prowadzić
    > wypożyczalnię sprzętu :(

    Nie no, to by nie przeszło przecież. Mówisz żę kilka osób , kumpli
    kupowałoby co chwilę tą samą rzecz żeby używać i pożyczać sobie? Poza
    tym możliwe że w innych krajach określona jest watość takiego towaru,
    typ.pzdr

  • 28. Data: 2005-03-25 07:52:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    szlovak napisał(a):

    > Nie no, to by nie przeszło przecież.

    W tym kraju przechodziły nie takie bzdury

    > Mówisz żę kilka osób , kumpli
    > kupowałoby co chwilę tą samą rzecz żeby używać i pożyczać sobie?

    Nie. Piszę o ludziach, którzy kupowaliby sobie np. w piątek kartę
    telewizyjną by poooglądać telewizję i coś nagrać a w poniedziałek by
    oddawali

    >Poza
    > tym możliwe że w innych krajach określona jest watość takiego towaru,
    > typ.pzdr

    Ciekawe o jakich krajach debatujemy, bo np. w Niemczech nie ma takiego
    przepisu jak zwrot po kilku dniach

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 29. Data: 2005-03-25 11:33:18
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Ciekawe o jakich krajach debatujemy, bo np. w Niemczech nie ma takiego
    > przepisu jak zwrot po kilku dniach

    Na pewno o Stanach. Był program w MTV i zgrywali się z gościa któremu
    nie chcięli przyjąć słuchawek spowrotem, on się rozmyślił po prostu.
    Ale to było zgrywanie się oczywiście. Nie pamiętam tylko czy facet
    wygrał te $100 :-) Słuchawki zwrócił.