  • 1. Data: 2005-03-21 03:26:17
    Temat: płyty DVD
    Od: "ashur" <a...@a...pl>

    Witam serdecznie,
    kupiłem w Media Markcie podwójną płytę DVD w firmowym opakowaniu ,
    zapakowaną oryginalnie w dwie folie. Kupiłem 13 marca, mam paragon z kasy,
    odtwarzacz dvd jest ok - odtwarza inne filmy z mojej kolekcji.
    Na nieszczęście dopiero dzisiaj znalazłem czas żeby uruchomić płyty. Okazało
    się że obydwie są nieczytelne i wszystko się zatrzymuje na menu początkowym.
    Nie ma żadnych rys ani śladów na spodniej części płyt. Najprawdopodobniej
    zostały źle wytłoczone w fabryce z jakimś błędem co uniemozliwia odczyt
    płyt.
    Co radzicie zrobić w takiej sytuacji ? Wydałem około 100 zł a jest to dla
    mnie spora suma. Czy mogę dostać zwrot pieniędzy w Media Markcie ? I na co
    się powołać fachowo ? Mógłbym nawet pójść na układ wymiany na sprawne płyty.
    Pudełko jest bez folii na której był kod kreskowy z ceną, folie zdjąłem w
    czasie otwierania - ale mam je podarte w koszu .
    Czy jest jakieś korzystne wyjście dla mnie z tej sytuacji?

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-03-21 06:14:21
    Temat: Re: płyty DVD
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ashur wrote:
> [...]
    > czasie otwierania - ale mam je podarte w koszu .
    > Czy jest jakieś korzystne wyjście dla mnie z tej sytuacji?

    Idź do sklepu i powiedz ja sytuacja wygląda, niech je spróbują odtworzyć
    u siebie na dvd.
    Moze masz pecha i trafiłeś na wadliwy egzemplarz.
    Powinni wymienić na inny bez problemu.
    Jezeli jednak u nich działa, to pozostanie ci spróbować tą płytę
    przegrać gdzieś u kogoś.

  • 3. Data: 2005-03-22 14:14:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <423e3e59$0$17093$f69f905@mamut2.aster.pl>, ashur wrote:
> [...]
    > czasie otwierania - ale mam je podarte w koszu .
    > Czy jest jakieś korzystne wyjście dla mnie z tej sytuacji?

    Reklamuj z tyt. niezgodności z umową (info w archiwum grupy). Będą musieli
    wymienić na sprawną (o ile jest uszkodzona) a jeśli nie będą w stanie to
    odstąpia od umowy, bo przecież nie naprawią.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-03-23 10:28:18
    Od: "ashur" <a...@a...pl>

> [...]
    > wymienić na sprawną (o ile jest uszkodzona) a jeśli nie będą w stanie to
    > odstąpia od umowy, bo przecież nie naprawią.

    witam
    pytałem już - mogą wymienić na taką samą albo inną za podobną cenę ale nie
    zwracają gotówki -- czy jest jakiś przepis że muszą mi zwrócić gotówkę jeśli
    chcę ?
    ps. z tego co wiem to w Mango telezakupy nie można wnosić żadnych rel;amacji
    po zakupie - dotyczy płyt cd , video i dvd.
    Czy jeśli się uprę mogą mi zwrócić pieniążki ? bo np. nie chcę innego dvd.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-03-23 13:52:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <42414421$0$17119$f69f905@mamut2.aster.pl>, ashur wrote:
> [...]
    > po zakupie - dotyczy płyt cd , video i dvd.
    > Czy jeśli się uprę mogą mi zwrócić pieniążki ? bo np. nie chcę innego dvd.

    "info w archiwum grupy" Spróbowałeś choć poszukać?

    --
    Marcin