  • 11. Data: 2005-03-22 09:37:47
    Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jezu ale z was znawcy..
    > Jak pislaem gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, bo komp sie nie popsul przy
    > uzytkowaniu, ale byl popsuty

    napisales "skoro nie dziala kilka godzin po odbiorze " tak wiec jasno z tego
    wynika ze kilka godzin dzialal,
    co z atym idzie zepsul sie a nie byl popsuty.

    P.

  • 12. Data: 2005-03-22 11:06:40
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d1op1j$m0t$1@inews.gazeta.pl...

    > napisales "skoro nie dziala kilka godzin po odbiorze " tak wiec jasno z
    tego
    > wynika ze kilka godzin dzialal,
    > co z atym idzie zepsul sie a nie byl popsuty.

    samochod z uszkodzona chlodnica tez kilka km przejedzie co nie znaczy ze byl
    sprawny jak sie go odbieralo.
    Mysle ze pod wade ukryta smialo mozna to podciagnac.

  • 13. Data: 2005-03-22 17:55:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Ty

    należałoby uprzedzić, że tyle mówią przepisy, praktyka niestety bywa inna
    a i nie zawsze wybór jest możliwy

    KG

  • 14. Data: 2005-03-22 19:36:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robcio napisał(a):

    > samochod z uszkodzona chlodnica tez kilka km przejedzie co nie znaczy ze byl
    > sprawny jak sie go odbieralo.
    > Mysle ze pod wade ukryta smialo mozna to podciagnac.

    Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania przyczyny
    przez jakis czas.
    Moze tak go ugryzc?

  • 15. Data: 2005-03-22 20:01:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    kam napisał(a):

    > należałoby uprzedzić, że tyle mówią przepisy, praktyka niestety bywa inna
    > a i nie zawsze wybór jest możliwy

    Słucham???? Proponuję przeczytać uważnie co stanowią przepisy a nie co
    stanowi czyjeś "widzimisię"

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2005-03-22 20:01:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania przyczyny
    > przez jakis czas.

    źle się kołacze
    tylko towar kupiony przez konsumenta na odległość i poza lokalem
    przedsiębiorstwa

    KG

  • 17. Data: 2005-03-22 20:08:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Słucham???? Proponuję przeczytać uważnie co stanowią przepisy a nie co
    > stanowi czyjeś "widzimisię"

    do której części wypowiedzi masz zastrzeżenia?

    KG

  • 18. Data: 2005-03-22 21:21:47
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    kam napisał(a):

    > do której części wypowiedzi masz zastrzeżenia?

    Do całej

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 19. Data: 2005-03-22 21:29:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Do całej
    Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
    a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
    ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".

    KG

  • 20. Data: 2005-03-22 22:03:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    kam napisał(a):

    > Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
    > a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
    > ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".

    Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to dla
    sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*