  • 11. Data: 2007-04-03 20:37:33
    Temat: Re: Laik kontra Polkomtel
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Pablo napisał(a):

    > "Dziękuję" wszystkim za "porady". Zmotywowaliście mnie do własnych poszukiwań.
    > Na szczęście jest UOKIK, gdzie znalazłem niniejszy link:
    >
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=221&layout=1

    > Nie wiedzieliście o tym zapewne, stąd Wasze bzdurne odpowiedzi.
    > Cóż, pozostaje refleksja, że w usenecie łatwiej trafić na przemądrzałych
    > wykształcicuchów moralistów niż na poradę.

    Wiedzieliśmy Wiemy również (co jest zamieszczone w pierwszym artykule),
    że w pierwszym roku działalności SP na złożonych prawie 700 wniosków
    rozpatrzono ... cztery. Tyle bowiem razy operatorzy wyrazili zgode na
    sąd polubowny.

    > Bez pozdrowienia

    Cóż, poinformuj nas o działaniach i efektach. Będziemy mądrzejsi ;-)

    M.

  • 12. Data: 2007-04-04 00:14:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pablo" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > poszukiwań.
    > Na szczęście jest UOKIK, gdzie znalazłem niniejszy link:

    Ale co chciałeś przez to pokazać.
    Że jest sąd, przed którym Polkomtel nawet nie stanie, bo po pierwsze cię
    wyśmieje, po drugie się na niego nie zgodzi.
    Ty jesteś strasznie naiwny.

  • 13. Data: 2007-04-04 06:32:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cóż, pozostaje refleksja, że w usenecie łatwiej trafić na przemądrzałych
    > wykształcicuchów moralistów niż na poradę.

    a ty nadal nie kumasz ze musisz mied dowody, przed jakimkolwiek sadem
    niestaniesz, cokolwiek nie bedziesz chcial uzyskac na drodze prawnej,
    musisz miec dowody, a sms nie jest zadnym dowodem, pomijam jego latwa i
    prosta podrabialnosc, ale aby potwierdzic jego prawdziwosc bedziesz musial
    wyciagnac potwierdzenie z serwera pozwanego przez ciebie polkomtela,
    jak myslisz znajda je na serwerze skoro teraz nie znalezli?

    masz za duzo kasy idz i fikaj, ktoz juz ci tu napisal, ze oprocz kosztow
    sadowych w razie przegranej zabulisz rowniez za ich prawnika/ow a tani nie
    sa :)

    jak juz popelnisz ta glupote to przyjdz i sie pochwal ile cie to
    kosztowalo