  • 1. Data: 2007-04-02 18:01:18
    Temat: problem z płatnością faktury
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    Firma nie chce mi zapłacić faktury. Od faktury tej zapłaciłam już podatki.

    Sprawa wygląda tak, że nie mieliśmy spisanej umowy, jednakże prace na
    podstawie której faktura była wystawiona, wykonywane były na podstawie
    regularnych zleceń. We wcześniejszych miesiącach nie było większych
    problemów, firma się ociągała, płaciła parę tygodni po terminie, ale jakoś
    to szło. A teraz zonk. Odesłali fakturę twierdząc, że nie zapłacą. I co z
    tym zrobić?

    A.

  • 2. Data: 2007-04-03 14:13:39
    Temat: Re: problem z płatnością faktury
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    asmira napisał(a):
> [...]
    > to szło. A teraz zonk. Odesłali fakturę twierdząc, że nie zapłacą. I co z

    A jakies dowody na wykonanie prac objetych faktura? Bo to w sumie
    podstawowa sprawa...

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-04-03 14:27:11
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    Jesli masz dowod zawarcia umowy to wyslij te fakture ponownie, razem z
    wezwaniem do zaplaty. A jak nie zaplaca to sprawa cywilna.

    Pytanie czy udowodnisz zawarcie umowy, a co najwazniejsze jej tresc, w tym
    warunki finansowe?

    Regularnosc wykonywania swiadczen wprawdzie moze dowodzic zawarcia umowy, ale
    nie dowodzi wysokosci oplat.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel