  • 1. Data: 2007-04-02 22:20:58
    Temat: Staz, a miejsce pracy
    Od: "Łukasz D." <l...@g...com>

    Dzień dobry.
    Sprawa wyglada tak:
    małżeństwo ma dwie firmy (sklepy) A oraz B. Oba sklepy to rozna branza oraz
    zarejestrowane odpowiednio na kazdego z malzankow. Aktualnie odbywam staz w
    firme A. Jednak zmuszany jestem do pracy w firmie B przy calkiem innym
    stanowisku jakie mam wpisane w papierach od stazu w calkiem innej branzy.
    Strasznie mnie to bulwersuje, gdyz nawet nie zostałem spytany o chec
    przejscia na inne stanowisko, tylko zostałem tam postawiony. Pytam zatem,
    czy zaistniała sytuacja jest zgodna z prawem ?

    Drugą sprawą jes to, czy jeśli odmowie pracy w firmie B (w papierach wpisane
    inne stanowisko w firmie A) na stanowisku mi przydzielonym, bedzie sie to
    kwalifikowało do zwolnienia mnie dyscyplinarnie ?

  • 2. Data: 2007-04-03 06:44:38
    Temat: Re: Staz, a miejsce pracy
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 3 kwi o godzinie 00:20, na pl.soc.prawo, Łukasz D. napisał(a):

> [...]
    > przejscia na inne stanowisko, tylko zostałem tam postawiony. Pytam zatem,
    > czy zaistniała sytuacja jest zgodna z prawem ?

    A masz badania wstępne/okresowe dopuszczające Cię do pracy na tym "drugim"
    stanowisku?

    --
    Herbi
    03-04-2007 08:44:36

  • 3. Data: 2007-04-03 06:55:13
    Od: "Łukasz D." <l...@g...com>

    Herbi, nie. Badania miałem tylko raz wykonywane przy przystapieniu do stazu.

  • 4. Data: 2007-04-03 07:08:09
    Od: "Łukasz D." <l...@g...com>

    Pardą ;) tak jest to staż z PUP

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:sb4l5wnogy6z$.cfv4um3zztqc$.dlg@40tude.net...

  • 5. Data: 2007-04-03 07:12:50
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

  • 6. Data: 2007-04-03 10:15:19
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2007 09:08:09 +0200, Łukasz D. napisał(a):

    > Pardą ;) tak jest to staż z PUP

    Po pierwsze - odpisuj zgodnie z netykietą.
    Po drugie - nie może pracodawca wysłać Cię do innego zakładu pracy - umowa
    podpisana z PUP wskazuje miejsce odbywania stażu.
    Po trzecie - nie może zwolnić Cie dyscyplinarnie, bo nie pozostajesz w
    stosunku pracy. Może co najwyżej wypowiedzieć umowę Tobie i Urzędowi Pracy.
    Z miesięcznym wypowiedzeniem...
    To jest teoria - praktycznie może też pójść do UP i próbować się dogadać o
    zmianę stażysty.
    Ty też możesz zgłosić, że coś jest nie tak. PUP może wysłać kontrole do
    firmy, czy staż realizowany jest zgodnie z umową.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl