  • 1. Data: 2007-04-02 20:44:13
    Temat: sprzedaż mieszkania i darowizna
    Od: " Adam" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie przekazania darowizny pochodzącej ze sprzedazy mieszkania.
    Ojciec mój chce sprzedać mieszkanie, a następnie przekazać mi tę kwotę w
    darowiznie. Problem polega na tym, że kwota miałaby wpłynąć od razu na moje
    konto bankowe. Czy jest to możliwe do wykonania i zgodne z prawem oraz czy
    urząd skarbowy może mieć jakieś zastrzeżenia? Ojciec nie musi już płacić
    podatku za to mieszkanie. Czy potrzebny jest tu notariusz w którymś miejscu
    całej transakcji, a jeśli tak, to co i jak trzeba spisać? Rozumiem, że podatku
    od darowizny zgodnie z nowym prawem nie będę musiał płacić.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2007-04-03 04:23:38
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania i darowizna
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " Adam" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > podatku
    > od darowizny zgodnie z nowym prawem nie będę musiał płacić.

    Przedstaw tą sytuację notariuszowi, on już będzie wiedział co z tym zrobić.