  • 1. Data: 2003-03-27 13:39:57
    Temat: Prosba o porade-klusownictwo
    Od: "Radek Baszak" <s...@p...fm>

    zostalem zlapany na klusownictwie rybnym zarzuca mi sie kradziez ryb na
    laczna wartosc 250 zl chociaz zadnych ryb przy sobie nie mialem dostalem
    wezwanie do sadu czy jestem zmuszony do tego aby wziac adwokata?
    z gory dziekuje za porade

    Stanislaw

  • 2. Data: 2003-03-27 16:32:53
    Temat: Re: Prosba o porade-klusownictwo
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Radek Baszak" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > laczna wartosc 250 zl chociaz zadnych ryb przy sobie nie mialem dostalem
    > wezwanie do sadu czy jestem zmuszony do tego aby wziac adwokata?

    Nikt nikogo nie może zmusić do korzystania
    z pomocy adwokata.
    Jak wliczono wartość "skradzinonych" ryb?

    Według mnie powinni Cię oskarżyć tylko
    o przestępstwo z art. 27a ustawy o rybactwie
    śródlądowym, skoro nie udowodnili, że
    w ogóle złowiłeś jakiekolwiek ryby.

  • 3. Data: 2003-03-27 18:48:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Piszesz, że ryb nie miałeś przy sobie. No to skąd wzięli tę kwotę 250 zł? Z
    sufitu. czy mają świadka jakiegoś albo znaleźli w domu.