  • 1. Data: 2005-04-29 10:20:09
    Temat: Kupno ogrodka dzialkowego a formalnosci...
    Od: " Rysio29" <r...@g...pl>

    Witam Grupowiczow

    Nadarzyla sie okazja kupna dzialki uprawno-rekraacyjnej, wynajmowanej od
    zarzadu. Pewna osoba chce ja sprzedac, ja chcialbym ja kupic. Poradzcie prosze
    jakich formalnosci musze dopelnic zeby spac spokojnie. Na "dzien dobry" trzeba
    zapewne isc do zarzadu przepisac ja na mnie, domyslam sie tez, ze przydala by
    sie jakas umowa odsprzedarzy. Co jeszcze jest potrzebne ?

  • 2. Data: 2005-04-29 12:24:18
    Temat: Re: Kupno ogrodka dzialkowego a formalnosci...
    Od: " Rysio29" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Spytam inaczej: Jaki rodzaj umowy powinienem zawrzec z dotychczasowym
    dzierzawca dzialki (o ile jest wskazana) ?

  • 3. Data: 2005-04-30 12:46:14
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Rysio29"

    > Spytam inaczej: Jaki rodzaj umowy powinienem zawrzec z dotychczasowym
    > dzierzawca dzialki (o ile jest wskazana) ?

    Zawiera sie normalna umowe kupna-sprzedazy, z ktora nowy wlasciciel idzie do
    zarzadu (prezesa) ogrodu na ktorego terenie jest dzialka i przepisuje ja na
    siebie. Od tego momentu, zgodnie z Regulaminem POD, nabywa wszystkie prawa i
    obowiazki dzialkowca.

    Leszek