  • 1. Data: 2005-04-29 07:49:39
    Temat: WKU ciag dalszy [;
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    > Osoby posiadające obywatelstwo polskie mieszkające na stałe za granicą
    > nie podlegają służbie wojskowej.

    ^^ to znalazlem w archiwum grupy.

    czyli jesli sobie zalozmy wyjade teraz do powiedzmy Nowej Zelandii i wroce w
    wieku 30 lat - to armia nie bedzie mnie scigala ??

    oraz pytanie nr 2: jak wyglada sytuacja z moim UREGULOWANYM STOSUNKIEM DO
    SLUZBY WOJSKOWEJ ?

    pozdrawiam Sedecznie

    P.

  • 2. Data: 2005-04-29 08:07:02
    Temat: Re: WKU ciag dalszy [;
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    lygi napisał(a):
    > oraz pytanie nr 2: jak wyglada sytuacja z moim UREGULOWANYM STOSUNKIEM DO
    > SLUZBY WOJSKOWEJ ?
    A jak ma wygladac?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-29 09:06:09
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    DO
    > A jak ma wygladac?

    No wlasnie chodzi o to ze po minieciu magicznej granicy wieku poborowego ,
    to jesli bede mial juz zalozmy 30 lat to wypelniajac wniosek n. o kredyt
    moge napisac ze mam juz uregulowany stosunek ? Bo w sumie wziac juz mnei nie
    wezme

    no i sprawa czy jesli wroce w wieku 30 lat to czy bedzie mnei scigala
    policja za uchylenie sie od sluzby /??

  • 4. Data: 2005-04-29 10:06:07
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    lygi napisał(a):
> [...]
    > moge napisac ze mam juz uregulowany stosunek ? Bo w sumie wziac juz mnei nie
    No to masz uregulowany.
    > no i sprawa czy jesli wroce w wieku 30 lat to czy bedzie mnei scigala
    > policja za uchylenie sie od sluzby /??
    To nie wiem... Ale chyba jesli zes wyjechal przed otrzymaniem bileciku i
    przebywasz legalnie za granica to nie powinni

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 5. Data: 2005-04-29 11:35:26
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > No to masz uregulowany.
    > To nie wiem... Ale chyba jesli zes wyjechal przed otrzymaniem bileciku i
    > przebywasz legalnie za granica to nie powinni

    dzieki - bede drazyl temat w wku - narazie i tak mi nic nie zrobia wiec moge
    sie tam przejsc [;

  • 6. Data: 2005-04-29 14:22:02
    Od: Radek Ł. <n...@s...us>

> [...]
    > To nie wiem... Ale chyba jesli zes wyjechal przed otrzymaniem
    bileciku i
    > przebywasz legalnie za granica to nie powinni

    A czy poinformował WKU o zmianie miejsca zamieszkania i adresu do
    korespondencji??

    " Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o
    powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002
    r. Nr 21, poz. 205, wraz z późniejszymi zmianami), w związku z §3 pkt.
    1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 r. w sprawie
    zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego
    oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicą, a także
    organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. Nr 68 poz. 344 z 1992r.)
    osoby podlegające obowiązkowi czynnej służby wojskowej (w tym poborowi
    i żołnierze rezerwy) są obowiązane do spełnienia wojskowego obowiązku
    meldunkowego."

    tu masz więcej:
    http://www.wkuczluchow.boo.pl/poborowi.php?section=6

    --