  • 1. Data: 2005-04-29 07:41:33
    Temat: Art 190 kk to niska szkodliwosc spoleczna??
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    Witam serdecznie.

    Zdazylo sie, ze firma konkurencyjna dzwonila do mnie
    z pogrozkami. Rozmowe całą nagrałem i przekazałem
    policji. Na początku policjant mowil, ze sprawa jest
    praktycznie wygrana, lecz teraz ją umarza...

    Zainteresowanemu tematem chętnie podeślę nagranie
    z rozmowy.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 2. Data: 2005-04-29 08:06:50
    Temat: Re: Art 190 kk to niska szkodliwosc spoleczna??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktycznie wygrana, lecz teraz ją umarza...
    >
    > Zainteresowanemu tematem chętnie podeślę nagranie

    ja poprosze

    biuro(malpa)love(myslnik)office(kropka)com

    P.

  • 3. Data: 2005-04-29 09:22:16
    Temat: Odp: Art 190 kk to niska szkodliwosc spoleczna??
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > ja poprosze

    a tobie to po co ?

  • 4. Data: 2005-04-29 10:14:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a tobie to po co ?

    a tobie po co wiedziec po co mi to ??????????????

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 5. Data: 2005-04-29 11:53:20
    Temat: UZUPELNIENIE
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    Takie pisemko zanioslem do RKP w moim miescie.

    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oraz wniosek o ściganie

    Informuję o popełnieniu przez firmę xxxxx z xxxxxxxx mieszczącej się w
    xxxxxxxx przy ulicy B.Krzywoustego xxxxx przestępstwa (groźby karalnej -
    art. 190 § 1 k.k.) i na podstawie
    art. 303 k.p.k. wnoszę o wszczęcie i przeprowadzenie postępowania w
    niniejszej sprawie.
    Jednocześnie, zgodnie z art. 12 § 1 k.p.k. i 190 § 2 k.k., wnoszę o ściganie
    osób posługujących
    się imionami Daniel oraz Przemek o w/w przestępstwo jakiego dopuścili się
    oni na moją szkodę.

    Uzasadnienie

    W dniu 24 listopada 2004 roku zadzwoniłem do Pana Michała xxxxx, właściciela
    firmy xxxxx
    z prośbą o okazanie się dokumentami pozwalającymi na transmitowanie danych w
    częstotliwości
    2,4 GHz oraz certyfikatów na sprzęt radiowy służący do w/w transmisji. Pan
    xxxxxx odmówił mi okazania w/w dokumentów. Po kilku minutach zadzwoniła do
    mnie nieznana mi osoba posługująca się nr telefonu 0-xxxx-82-10-10 grożąc mi
    pobiciem. Prawdopodobnie była to osoba posługująca się imieniem Daniel lub
    Przemek. Zapis tej rozmowy dołączam na płycie CD do niniejszego
    zawiadomienia. Związek tych osób z firmą xxxx potwierdzam ulotką reklamową
    w/w firmy, załączonej do niniejszego pisma.
    Wobec powyższego wnoszę o ściganie Pana Michała xxxxx, Przemka i Daniela za
    groźby jakie kierowali pod moim adresem i proszę o przeprowadzenie w
    niniejszej sprawie postępowania karnego.
    Jednocześnie działając na mocy art. 315 § 2 żądam informowania mojej osoby o
    wszystkich czynnościach dochodzenia w terminie pozwalającym na przybycie i
    uczestniczenie w w/w.
    Z poważaniem

    Załączniki:
    Ulotka reklamowa firmy xxxxx
    Płyta CD zawierająca nagranie groźby

    pliki z nagraniem dostepne są tu:
    http://80.53.218.50/sprawa/

  • 6. Data: 2005-04-29 12:13:18
    Temat: Re: UZUPELNIENIE
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    a nie pomyslales zeby poinformowac policjanta ze jezeli umorzy to bedzie
    tlumaczyc sie mediom?
    Skoro sa dowody top chyba sad powinien o tym decydowac a nie karweznik.

    P.

  • 7. Data: 2005-04-29 13:50:54
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Studencik napisał(a):
> [...]
    > praktycznie wygrana, lecz teraz ją umarza...
    >
    > Zainteresowanemu tematem chętnie podeślę nagranie

    ty napisz zażalenie na postanowienie o umorzeniu, zamiast się tu chwalić
    że masz sprzęt nagrywający.

    ech, ludzie ...

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 8. Data: 2005-04-29 13:51:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Studencik napisał(a):

    [ciach ...]

    Niektórzy to naprawdę nie mają co robić ...

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 9. Data: 2005-04-29 14:01:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Studencik napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Niektórzy to naprawdę nie mają co robić ...

    dlaczego uwazasz ze ma odpuscic?
    A jezeli za x dni/tygodni rzeczywiscie jakis oszolom z tej firemki go
    dopadnie i okaleczy, dalej
    tak bedziesz sadzic?

    p.

  • 10. Data: 2005-04-29 14:04:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > dlaczego uwazasz ze ma odpuscic?
    > A jezeli za x dni/tygodni rzeczywiscie jakis oszolom z tej firemki go
    > dopadnie i okaleczy, dalej
    > tak bedziesz sadzic?

    Po pierwsze dlatego że zawiadomienie które tu zamieszczono nadaje się
    tylko do umorzenia - rzekomy pokrzywdzony przestępstwem z art. 190 kk -
    nie wie, że nie wskazał wszystkich znamion tego przestępstwa.
    A po drugie takie postępowania to prawdziwa strata czasu.