  • Data: 2003-11-24 20:26:44
    Temat: Kto winny: Sklep czy Serwis?
    Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem:

    Jakieś 2 miesiące temu zaniosłem do sklepu zepsuty sprzęt, który objęty jest
    gwarancją.
    W sklepie sprzęt przyjęli bez problemów i powiedzieli mi, że natychmiast
    wysyłają go do serwisu naprawczego i że w przeciągu ustawowych 2 tygodni
    sprzęt powinien być naprawiony.

    Po 2 tygodniach dowiaduje się w tym że sklepie iż serwis jeszcze walczy z tą
    usterką i że musze poczekać jeszcze parę dni. Poza tym serwis jest w
    Niemczech więc sam transport zajmuje dużo czasu.

    Poczekałem i parę dni po czym znowu dowiaduje się że muszę czekać i tak do
    dzisiaj.
    W sklepie panowie nie poczuwają się do odpowiedzialności i kazali mi
    osobiście walczyć ze serwisem, który naprawia mój sprzęt.

    Kto w związku z tym łamie prawo sklep, czy serwis??
    (Na podstawie jakiego artykułu prawa handlowego(lub innego) mogę walczyć o
    swoje?)

    Dodam że chodzi o znanego producenta i znaną sieć sklepów.

    Pozdrawiam
    i z góry dziękuję za odpowiedzi.