eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto winny: Sklep czy Serwis? › Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
  • Data: 2003-11-25 08:00:22
    Temat: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
    Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > 1. Kiedy kupiłeś?

    w marcu br.

    > 2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
    > żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?

    nie korzystałem. Nie ma w niej terminu. Sklep ma napisane w swoim
    regulaminie: "przewiduje się 14 dni na naprawę lub trochę więcej gdy
    usterka jest poważna i wymaga większego nakładu pracy" (tak jest w
    regulaminie sklepu)

    > 3. Kto jest gwarantem?

    Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P


    Pozdrawiam

    >
    > KG
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1