  • 1. Data: 2004-05-12 10:21:54
    Temat: Kto tu winny? - Allegro
    Od: "Krzysiek" <c...@w...interia.pl>

    Witam

    Mam problem z jednym z allegrowiczow a allegro jakos nie probuje mi pomoc.
    Otoz chodzi o to ze kupilem telefon na aukcji, zaplacilem za wszystko
    przelewem i czekalem na paczke. Mialo pojsc priorytetem ale po tygodniu nie
    doszlo. Poprosilem o potwierdzenie nadania paczki i otrzymalem je, jednak
    jest tam zle wpisany moj adres. Paczka byla zwykla, nie ubezpieczona. W
    miedzyczasie wysylajacy zglosil reklamacje ktora zostala uznana. Dostal
    odszkodowanie w wysokosci 66 zl ( za telefon o wartosci 400 zl) i chce mi to
    przelac jako zadoscuczynienie za moja strate. Ja jednak nie chce tych
    pieniedzy i rzadam pelnego zwrotu, gdyz uwazam, ze to nie jest wina Poczty
    lecz wlasnie sprzedajacego. Przeciez to on zle wpisal adres a nie poczta.
    Czy mam racje ? Jak moge sprobowac odzyskac moje pieniadze? Sprawa juz trwa
    od lutego..

    Pozdrawiam
    Krzysiek