  • 41. Data: 2018-01-05 09:25:02
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 21:20, Animka pisze:

    > Sponsor musial przedtem nieźle nakraść, żeby potem z dobroci serca
    > innych-tez bogatych sponsorować. bo nie ma na co już wydać pieniędzy.

    Zgłosiłaś to do prokuratury?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 42. Data: 2018-01-05 09:29:46
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:53, Animka pisze:

    > Masz na myśli łapówki?

    Mam na myśli koszty związane z pracą przy:
    - wyszukaniu kandydatów/kandydatek na gwiazdy
    - szkoleniu ich
    - promocji
    - utrzymaniu zespołu (muzycy, technicy) który jest wokół
    kandydata/kandydatki na gwiazdę
    - przejazdy. hotele
    - itp

    Warto zauważyć, że nie każdy kandydat/kandydatka, robi potem za gwiazdę.
    W takim przypadku koszty mogą być większe niż korzyści.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 43. Data: 2018-01-05 10:11:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 15:52, Animka pisze:
> [...]
    eo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    > Strasznie się naharowała bidulka.

    Wiesz brat pracuje w gastronomii i tam normą jest, że za imprezy typu
    sylwester, jeśli idzie pracować bierze podwójną a czasami nawet potrójną
    stawkę (w zależności gdzie musi dojechać). Nie rozumiem utyskiwań. Dziwi
    mnie, to że ktoś chciał takie gwiazdy, ale jak chciał, to widać tyle to
    musi kosztować...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 44. Data: 2018-01-05 10:15:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >utyskiwań. Dziwi mnie, to że ktoś chciał takie gwiazdy, ale jak
    >chciał, to widać tyle to musi kosztować...

    Jesli dobrze pamietam, to reprezentowala nas na Eurowizji, wiec
    "czołowa polska piosenkarka" :-)

    J.

  • 45. Data: 2018-01-05 13:07:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Jan 2018 16:00:40 +0100, Animka napisał(a):

    > Ronaldo dostaje pieniądze z organizacji sportowych czy jakoś tak (nigdy
    > się tym nie interesowalam).

    Dostaje od sponsorów, tych co to się nakradli

    > Piłkarz, a to dupsko to jednak różnica w wykonywanych zawodach jest.

    Ależ umiejętne blokowanie rywala tyłkiem to podstawa w ciężkiej pracy
    piłkarza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 46. Data: 2018-01-05 20:09:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:11, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > stawkę (w zależności gdzie musi dojechać). Nie rozumiem utyskiwań. Dziwi
    > mnie, to że ktoś chciał takie gwiazdy, ale jak chciał, to widać tyle to

    Wzięli takie osoby, które pewnie same się zadeklarowały. Inne może nie
    chciały, bo miały lepsze plany. Doda wyjechała gdzies tam do
    najdroższego hotelu świata i tam się bawiła.

    --
    animka

  • 47. Data: 2018-01-05 20:13:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 09:25, Wojtek pisze:

    > Zgłosiłaś to do prokuratury?

    Co jakiś czas dzieje się cos nowego, czy wychodzą stare sprawy, więc nie
    mów hoop.
    Są kompetentne osoby do zglaszania do prokuratury. Wiele spraw już
    wylazło na wierzch.

    --
    animka

  • 48. Data: 2018-01-05 20:18:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 13:07, Olin pisze:

    > Dostaje od sponsorów, tych co to się nakradli

    > Ależ umiejętne blokowanie rywala tyłkiem to podstawa w ciężkiej pracy
    > piłkarza.

    Może tyłkiem, może z główki, ale ja meczy nie oglądam.

    --
    animka

  • 49. Data: 2018-01-07 14:05:43
    Od: "Jolka" <n...@w...pl>

    Dnia 04.01.2018 rg dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    cleo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    >Fonsi dostał od TVP (czyli z naszej kasy) 450 tys. za 20 min. z playbacku.
    >Więc
    >nie pisz więcej o takich drobnych :)

    Głupiś, oficjalni sponsorzy pokryli część kosztów.

  • 50. Data: 2018-01-08 09:59:09
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    To po co tutaj pierd****? Zadaj zapytanie właściwemu Urzędowi Miasta.