  • 41. Data: 2011-04-14 11:03:00
    Temat: Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ja *wyłącznie* w kwestii formalnej (bo co do meritum oczywiście
    > się zgadzam).
    > Skąd mianowicie wziąłeś tezę, że "inni lokatorzy" będą zainteresowani
    > przedstawieniem właśnie takiego stanowiska, a nie wręcz przeciwnie
    > - "dania tych gratów komornikowi żeby sobie poszedł"?
    >
    > Z opisu w pytaniu taka teza nie wynika.

    Cóż, tutaj kolejna zaleta zamknięcia na klucz - musieliby się włamywać,
    a to zawsze powoduje pewien opór psychiczny (a i formalny też).

    Nawet jeśli technicznie włamanie byłoby trywialne (drzwi z dykty) to i
    tak przypuszczam, że wyłamywanie drzwi przy komorniku nie byłoby
    pierwszą rzeczą, która by im przyszła do głowy ;)

  • 42. Data: 2011-04-14 14:38:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.04.2011 11:01), Michal wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > No właśnie taką opinię próbuję od jakiegoś czasu (może nieudolnie)
    > zaprezentować. Jedyną wiarygodną wyceną czegokolwiek jest próba
    > sprzedaży tego czegoś. [...]

    W takim układzie dobra mało płynne, np. stocznie :) by osiągały zerowe
    bądź bardzo niewielkie wyceny.

    p. m.

  • 43. Data: 2011-04-19 08:35:03
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Arek napisał:
    > W dniu 2011-04-09 22:40, Piotrek (początkujący) pisze:
    > [..]
    >
    > Czyli chcesz zostać nędzarzem.
    > Super :)

    > Nie ma to znaczenia. Chcesz popełnić największy błąd swojego życia co
    > oznacza, że i tak będziesz bankrutem.

    Dlaczego ma być bankrutem i nędzarzem?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 44. Data: 2011-04-19 08:59:11
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > powinien jak mu pokazesz papierym ale nie musi jak bedzie swinia.

    Czyli komornik w praktyce może olać przedstawione mu dokumenty i zabrać
    sprzęt, bo "to się da spieniężyć"?

    > wowczas powdztwo przeciwegzekucyjne do sadu.

    Ale w tym czasie sprzęt będzie tkwił u komornika?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 45. Data: 2011-04-19 10:09:50
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 19.04.2011 10:35, Tapatik wrote:
    > Dlaczego ma być bankrutem i nędzarzem?

    No właśnie. Może ma łeb na karku, nie wierzy w jakieś tam wolnorynkowe
    brednie, wie z kim się znajomić i komu smarować...

  • 46. Data: 2011-04-19 12:07:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/19/2011 3:59 AM, Tapatik wrote:

    > Czyli komornik w praktyce może olać przedstawione mu dokumenty i zabrać
    > sprzęt, bo "to się da spieniężyć"?

    moze
    i niewiele mozesz mu zrobic.

    > Ale w tym czasie sprzęt będzie tkwił u komornika?

    raczej zostanie juz sprzedany za bezcen znajomemu komornika.