  • 1. Data: 2004-04-30 19:11:37
    Temat: Ksiegi wieczyste - czy to konieczne?
    Od: "Jakub" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Czy ktoś mogłby mnie oświecić czy istnieje jakaś uzasadniona
    konieczność/obowiązek wpisu działki pod garaż do ksiąg wieczystych? Działka
    jest niewiele warta (parestet złotych) garaz skladany blaszak ktory w kazdej
    chwili moge rozlozyc i sobie zabrac. Akt notarialny nabycia dzialki tyczy sie
    1/39 gruntu, poniewaz kupujacych bylo wlanie tyle. Za wpis do ksiąg notariusz
    woła 150zł - parokrotnie więcej niż deklarowała przy podpisaniu aktu
    notarialnego. Prawdopodobnie związane jest to z wejściem do unii, nie znam
    się na tym. Tak czy inaczej; mam pytanie: co grozi mi jesli nie wpisze tego
    skrawka ziemi do ksiag wieczystych? Jakies kary? Sankcje? Pozbawienie
    wolnosci? Z gory dziekuje za odpowiedz! :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jakub