  • 1. Data: 2004-04-30 18:00:06
    Temat: Przymusowe przejście z ePKO do Inteligo ???
    Od: "macq" <m...@k...mu>

    Jestem szczęśliwym posiadaczem ePKO.
    Mam podpisaną umowę na czas nieokreślony.
    Czy PKO BP może mi zmienić konto, jego nr, zmienić umowę bez mojej zgody?
    W ulotce napisano, że gdybym się nie zgodził na zmiany to mogę złożyć
    wniosek o rozwiązanie umowy.

  • 2. Data: 2004-05-01 17:05:55
    Temat: Re: Przymusowe przejście z ePKO do Inteligo ???
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

    Użytkownik "macq" <m...@k...mu> napisał w wiadomości
    > Jestem szczęśliwym posiadaczem ePKO.

    wspolczuje

> [...]
    > Czy PKO BP może mi zmienić konto, jego nr, zmienić umowę bez mojej zgody?
    > W ulotce napisano, że gdybym się nie zgodził na zmiany to mogę złożyć

    tak - wlasnie dlatego napisali ze jezeli nei chcesz to mozesz rozwiazac
    umowe. Skoro ktos likwiduje system to albo sie użyszkodnicy dostosują albo
    sie ich skasuje :/ to normalne postepowanie KAZDEGO banku.

    g.

  • 3. Data: 2004-05-02 09:08:18
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]
    :

    w regulaminie na 10% jest napisane ze moga w trakcie zminic regulamin

    :
    :