  • 1. Data: 2004-04-30 18:15:44
    Temat: tłumaczenie - prawa autorskie
    Od: _SmookY_ <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie co do praw autorskich tłumaczonej przeze mnie instrukcji.
    Sprawa wygląda tak, że tłumaczę instrukcje na umowę o dzieło.
    Czy wraz ze sfinalizowaniem transakcji prawa autorskie przechodzą na
    zleceniodawcę, czy ja wciąż jestem ich właścicielem :)

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :)

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-30 20:12:09
    Temat: Re: tłumaczenie - prawa autorskie
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > Czy wraz ze sfinalizowaniem transakcji prawa autorskie przechodzą na
    > zleceniodawcę, czy ja wciąż jestem ich właścicielem :)
    A jaką zawarłeś umowę: z przeniesieniem praw, czy nie?
    K.