  • 1. Data: 2004-03-12 21:09:15
    Temat: Transport drogowy - Art5?
    Od: "mali" <a...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanie jak interpretować ten artykuł, a dokładnie ust. 3 punkt 3 po
    nowelizacji z 23.07.2003 odnosnie sytuacji finansowej przedsiębiorcy.
    Na stronie Ministerstwa Infrastruktury znalazłem opinie, że do posiadania
    odpowiedniej sytuacji finansowej należy zaliczyć min.:

    "ogół praw majątkowych (aktywa) przysługujących podmiotowi, w tym prawo
    własności do rzeczy ruchomych (środki transportowe) lub nieruchomości
    (grunty, budynki), których wartość została wyceniona przez rzeczoznawcę
    majątkowego, potwierdzona polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem (np.
    dowód zakupu)"

    i teraz chodzi o to czy może być to tylko polisa ubezpieczeniowa lub dowód
    zakupu czy jednocześnie musi być też wycena przez rzeczonawcę majątkowego.
    Jak interpretować ten przecinek jako "lub" czy jako "i"?

    Będę składał wniosek o licencję i mam fakturę zakupu pojazdu oraz wykupioną
    polisę AC tak więc nie chciałbym jeszcze płacić za wycenę - jednak muszę
    mieć podstawy do ewentualnych targów w starostwie - bo jak wiadomo urzędnik
    chciałby mieć wszystkie papiery aby w każdej sytuacji być krytym.

    Z góry dzieki

    Mali