  • 1. Data: 2005-02-06 13:01:17
    Temat: Kruk (i inni) -> czy u kogoś naprawdę BYLI czy tylko straszą??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Bo otrzymuję co jakiś czas pisma (te co wszyscy) w stylu, że "dnia.... zgłosi
    się nasz windykator celem rozpoznania majątku... itp." - wyznaczyli 2 terminy,
    w czasie ktorych... nikt się nie zjawił! :-o
    Jak to ma być tylko (i aż) straszenie - to trochę dziecinada moim zdaniem.
    Rozumiem, że następne pismo przyjdzie już z Biura Detektywistycznego Kruk -
    LOL!;))) Hehe - przepraszam za wyrażenie, ale to jakieś chyba cały czas
    p.erdolenie jest - na ich zresztą koszt: kasy mają za dużo na te listy itd.??
    A ten detektyw to co... i czy w ogóle istnieje - wie ktoś?? I co robi - czy w
    ogóle coś robi?? ;))
    I co potem - Zakład Pogrzebowy Kruk czy jak...?;)))

    P.S. Nadmieniam, że mieszkam w dość znacznej odległości od Wrocławia - może po
    Wrocławiu chodzą, ale dalej.... też?
    Nie wiem - jak dla mnie to delikatnie mówiąc NIEPOWAŻNE jest - a znajomy to
    zdaje się do Kruka poszedł, żeby odzyskać dług od kogoś tam - to mu pięknie,
    ładnie zaczęli opowiadać, że "dług MUSI zostać spłacony" i oni odzyskają na
    pewno itd.
    Ale jak usłyszał ode mnie jak to wygląda... to się zmartwił i był zaskoczony:
    listy - tak mówi - to on też może sobie takie wydrukować i wysłać a nie.... :/

    NO TO JAK JEST U WAS??:)

  • 2. Data: 2005-02-06 13:45:17
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Olać, niby skąd mam wiedzieć, że rzeczywiście są moimi wierzycielami skoro
    nie zostałem powiadomiony przez wierzyciela pierwotnego o cesji.
    Poza tym z reguły dochodzą wierzytelności przedawnionych.
    Do mnieszkania może wjeść tylko w tych clach komornik.

    Wysłać palantów na drzewo - bazują tylko na ludzkiej niewiedzy.

    M.