  • 1. Data: 2003-10-08 16:04:24
    Temat: Kruk chce mojego dekodera - ciąg dalszy...
    Od: "Tymo" <r...@p...olkuski.pl>

    Jakis miesiąc temu opisywałem na grupie jak firma Kruk chce wyludzic odemnie
    dekoder. Wysmarowalem wtedy pismo, które wysłałem z załączoną umową i
    regulaminem Wizji.
    O dziwo, dzisiaj zadzwonil do mnie jakis facet z Kruka, ze reklamacja
    została uznana i do zakonczenia postepowania egzekucyjnego potrzebny im jest
    numer mojego dekodera. Jako, ze dekodera nie nosze ze sobą, odesłałem go,
    niech zadzwoni jutro.
    Jedno mnie tylko zastanawia, jakim prawem domagali sie dekodera i zawracali
    mi d... nie mając nawet jego numeru seryjnego?

    Co Wy na to?

    Pozdrawiam
    Tymo.

  • 3. Data: 2003-10-08 16:48:56
    Temat: Re: Kruk chce mojego dekodera - ciąg dalszy...
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Tymo" <r...@p...olkuski.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zawracali
    > mi d... nie mając nawet jego numeru seryjnego?

    Mnie to nie zastanawia, ponieważ mam do czynienia z "firma windykacyjną"
    Kruk od 2 lat. Domagają się ode mnie spłaty "długu" który rzekomo mam
    względem Netii. Od 2 lat przysyłają do mnie kolorowe listy. Wszystko byłoby
    dobrze gdyby to nie były zwykłe listy które znajduje w skrzynce. Dla mnie to
    banda idiotów (przepraszam nie znam innego określenia). Mam już cala
    gromadkę takich pism kolekcjonuje je bo są naprawdę śmieszne. Pozwolę sobie
    zacytować napis z wczorajszego listu od firmy Kruk: (napis na pół strony
    A4): "Jesteśmy wszędzie"

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 2. Data: 2003-10-08 16:48:56
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

  • 4. Data: 2003-10-08 17:09:02
    Od: kam <X...@X...plX>

    mic wrote:
> [...]
    > względem Netii. Od 2 lat przysyłają do mnie kolorowe listy. Wszystko byłoby
    > dobrze gdyby to nie były zwykłe listy które znajduje w skrzynce.

    No i co z tego że są zwykłe?

    KG

  • 5. Data: 2003-10-08 17:46:47
    Od: "MiC" <qba@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > No i co z tego że są zwykłe?

    To że ktoś włamał się do mojej skrzynki i je ukradł? Kto mi udowodni że tak
    nie było? Przecież nie mają potwierdzenia doręczenia listu.

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 6. Data: 2003-10-08 17:51:40
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    tak
    > nie było? Przecież nie mają potwierdzenia doręczenia listu.

    Ale maja np. Twoje wypowiedzi na grupie :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 7. Data: 2003-10-08 17:57:54
    Od: "MiC" <qba@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

    > Ale maja np. Twoje wypowiedzi na grupie :)

    Moje czyli czyje?:-)

    a) nie jestem aktualnie w miejscu zamieszkania

    b) nie korzystam z Internetu zarejestrowanego na siebie

    c) gdyby chcieli mogę podać im swoje dane ponieważ ich roszczenia w stosunku
    do mnie są bezpodstawne:)

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 8. Data: 2003-10-08 18:12:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A odbitki linii papilarnych na klawiaturze? Ekspertyza słowotwórcza w
    odniesieniu do tekstu?

  • 9. Data: 2003-10-08 18:13:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jak im podasz, to będą mieli ów numer. Ja bym powiedział, ze nie ma
    żadnego numeru.

  • 10. Data: 2003-10-08 18:58:51
    Od: "MiC" <qba@(USUN-TO)interia.pl>

    > A odbitki linii papilarnych na klawiaturze? Ekspertyza słowotwórcza w
    > odniesieniu do tekstu?

    Polecam zmniejszyć ilośc godzin spędzanych przed TV (DVD).

    Pozdrawiam,
    MiC